Beskatning af medarbejder aftale ved grati~
Fra : Janner

Dato : 29-11-02 15:37

FIrmaet rykker nu endeligt ud med en gratis forbindelse til os menige
stakler, men hvordan vil det være en smart måde at klare beskatningen på
?Mener på et tidspunkt at have fulgt et eller andet link , men kan sgutte
huske der

Hygge

Janner

__________________________________________________________________ Jan
............... ICQ#: 9419418 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Christian Erritsø

Dato : 29-11-02 17:42

> stakler, men hvordan vil det være en smart måde at klare beskatningen på
> ?Mener på et tidspunkt at have fulgt et eller andet link , men kan sgutte
> huske der

Der er sikkert også andre, men hos TDC Internet hedder det
http://www.medarbejderbredbaand.dk/

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-11-02 11:32

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> FIrmaet rykker nu endeligt ud med en gratis forbindelse til os menige
> stakler, men hvordan vil det være en smart måde at klare beskatningen

Der er kommet nogle nye regler, som jeg dog ikke helt har fået læst op
på endnu.
Grundtanken skulle være at fri-telefon beskatningen (som ADSL kommer ind
under) bortfalder såfremt ADSL'en (eller telefonen) er oprettet med det
formål at etablere forbindelse til firmaets netvært

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Henning

Dato : 01-12-02 13:33

On Fri, 29 Nov 2002 15:37:04 +0100, "Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote:

> [...]
>?Mener på et tidspunkt at have fulgt et eller andet link , men kan sgutte

Har du adgang til firmaets netværk hjemmefra (evt. via VPN) er et en
"hjemmearbejdsplads", som ikke er skattepligtig.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Gustaf Serve

Dato : 01-12-02 16:20

Janner skrev:

>men hvordan vil det være en smart måde at klare beskatningen på

Du kan læse lidt om reglerne her:
<URL:http://www.webpartner.dk/files/Regler%20for%20hjemme-pc-ordning.pdf>

--
Gustaf Serve

Fra : Janner

Dato : 04-12-02 22:05

"Gustaf Serve" <nospam@serve.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan læse lidt om reglerne her:
> <URL:http://www.webpartner.dk/files/Regler%20for%20hjemme-pc-ordning.pdf>
>
> --
> Gustaf Serve

Jamen disse regler vedrører jo hjemme pc ordningen det skal jeg ikke have
kun ADSL forbindelsen ?? Hvor kan jeg finde noget konkret om dette. Har
bestilt materiale fra TDC om med arbejder bredbånd men gad vide hvornår det
dukker op ?

/Janner