mine pusebarn
Fra : Mona Schrøder

Dato : 29-11-02 14:59

Hei jeg jeg helt ny her inne.
liten presentasjon. Norsk jente
med to Devon Rexer eller akkurat nå har jeg faktisk 6..;)
fikk 4 babyer på lørdag må bare vise de frem
http://home.c2i.net/LKOchremenko/kittens.htm
(mine er litter 2. men de andre er skjønne de også)
Selv om jeg ikke har skrevet her før vil jeg bare takke for gode råd jeg har
lest her inne..:D
Hilsen
Mona Schrøder

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-11-02 15:05

Hej Mona
Velkommen til
Det er nogle fine babyer du har fået, jeg kan se at du også har en Sphinx
fra Danmark.
Hilsen Vibeke (opdrætter af siameser)

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-11-02 15:22

> [...]
> (mine er litter 2. men de andre er skjønne de også)
> Selv om jeg ikke har skrevet her før vil jeg bare takke for gode råd jeg har

Velkommen, Mona! Man kan aldrig se for mange DRX Vi glæder os til
høre mere om dine katte

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-11-02 18:42

Velkommen til, hyggeligt med skandinavisk input.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats