hjælp til "resonpse.redirect"
Fra : kim

Dato : 29-11-02 11:19

Er der nogen som kan skrive denne sætning korrekt for mig.

Response.redirect ("Opdatering.asp?id=rs("Brugernavn"))"

får denne fejl : Tegnet ')' var ventet

tror og har prøvet med

Response.redirect ("Opdatering.asp?id=" & rs("Brugernavn") ")"
men kan ikke lige lure hvad jeg gør med "gåseføderne"

mvh Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : kim

Dato : 29-11-02 11:29

kim wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Response.redirect ("Opdatering.asp?id=" & rs("Brugernavn") ")"
> men kan ikke lige lure hvad jeg gør med "gåseføderne"

Har selvfølgelig skrevet forkert i første forsøg. Linien jeg
gerne vil lave skulle se sådan her ud

("Opdatering.asp?id=rs("Brugernavn")") og ikke

Fra : Chrisser

Dato : 29-11-02 11:32

"kim" <kim_a@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Response.redirect ("Opdatering.asp?id=" & rs("Brugernavn") ")"
> men kan ikke lige lure hvad jeg gør med "gåseføderne"

Prøv:
Response.redirect ("Opdatering.asp?id=" & rs("Brugernavn"))

- så opfattes rs("") ikke som en streng, men som en variabel.
PS: de yderste paranteser er ikke nødvendige, du kan nøjes med:

Response.redirect "Opdatering.asp?id=" & rs("Brugernavn")

Chrisser

Fra : kim

Dato : 29-11-02 11:41

Chrisser wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> "kim" <kim_a@mailme.dk> skrev i en meddelelse

")"

> [...]
> PS: de yderste paranteser er ikke nødvendige, du kan nøjes med:
>
> Response.redirect "Opdatering.asp?id=" & rs("Brugernavn")

Jamen det viste sig at være løsningen.
Man lære noget nyt hver dag.
Tusinde tak Chrisser