Er der ingen der har P4 3Ghz?
Fra : Brian Hansen

Dato : 29-11-02 11:47

Hej...

Jeg er på udkik efter P4 3Ghz men ingen har den??
Er der nogle der kan hjælpe?

Efter jeg sider ved min gamle A4000--- øv!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-11-02 12:15

"Brian Hansen" <zyklonb@zyklonb.dk> crashed Echelon writing

> Efter jeg sider ved min gamle A4000--- øv!

Wheeeeeeeeeeeee!!!!! Det er ellers god nostalgi, selvom jeg leder mest
efter en A2000b

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-11-02 12:35

> "Brian Hansen" <zyklonb@zyklonb.dk> crashed Echelon writing

> Wheeeeeeeeeeeee!!!!! Det er ellers god nostalgi, selvom jeg leder mest
> efter en A2000b

he-- jeg har oxo en a500 og a500+ begge med gvp530a harddiske og 50 mhz

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-11-02 13:31

> he-- jeg har oxo en a500 og a500+ begge med gvp530a harddiske og 50 mhz

Havde nostalgi aften sidste fredag, hvor der nørdedes Commodore (C128 og
Amiga), jeg var lidt imponeret da A1200'eren blev tændt og 4 sek. senere
var man i Workbench, der var klar til brug.

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-11-02 16:58

> [...]
> Amiga), jeg var lidt imponeret da A1200'eren blev tændt og 4 sek. senere
> var man i Workbench, der var klar til brug.

ja min A1200 virker oxo.... den bruger jeg til scala mm400 og fidonet...
c128 har jeg ikke men en gammel c64'er med diskettestation.
og næsten 3000 disketter... fylder meget...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-11-02 15:20

Brian Hansen skrev:

> Jeg er på udkik efter P4 3Ghz men ingen har den??
> Er der nogle der kan hjælpe?

Du må nok have lidt tålmodighed.
http://www.hardware.no/nyheter/november02/utilgjengelig_p4_3060.html

--
Lars

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-11-02 17:01

"Lars Jørgensen" <lagojo@VARMPOST.com> skrev i en meddelelse

> Du må nok have lidt tålmodighed.
> http://www.hardware.no/nyheter/november02/utilgjengelig_p4_3060.html

ARGGG!!!

Nå ok... men jeg håber bare at de jeg har ringet til har ret! Måske den
12/12-02 kommer den.
snøft snøft---