Ang. Grafikkort
Fra : Kyllerylle

Dato : 29-11-02 11:06

Hej
Håber i kan hjælpe.
Jeg kører med et Asus A7A-266 bundkort og et Asus V7100 pro MX400
grafikkort, desuden et lydkort og et netkort.
Problemet er at efter jeg har instal. min maskine helt om med win98 laver
den fejl i opstart hver gang jeg instal. graffikkortet. Dels med drivere fra
Asus eller fra Nvidia, men den har ikke noget imod at godtage det som et
standard PCI.
Jeg har prøvet at teste min ram, men det fejler intet.
Jeg har også prøvet at installere win om et par gange men det hjælper heller
intet.
Kan der være brændt noget af i mit bundkort ?
Håber i har nogle gode bud.
mvh.
Peter

Fra : o&u

Dato : 29-11-02 11:14

On Fri, 29 Nov 2002 11:06:06 +0100, "Kyllerylle"
<kyllerylle@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>intet.
>Kan der være brændt noget af i mit bundkort ?

Mon ikke ali-magic chipset er udkommet meget senere end windows 98 ?

Bruger du ali agp driveren ?

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/CHIPSATZ/ALI/

ellers ville jeg gå efter et nyere styresystem: XP med SP1.

John

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-11-02 11:15

"Kyllerylle" <kyllerylle@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> heller intet.
> Kan der være brændt noget af i mit bundkort ?

Har du installeret AGP driverne til dit bundkort?

--
Bjarke Andersen

Fra : Kyllerylle

Dato : 29-11-02 11:31

Ja, jeg har instal. agp-driveren og jeg regner da med at køre 2
styresystemer, men jeg skal køre win98 på den så deeeeeeettt.
mvh.
Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-11-02 11:39

"Kyllerylle" <kyllerylle@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

dk.edb.hardware.grafikkort

Hvorfor kan folk ikke finde ud af at bruge de rigtige undergrupper...?!?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-11-02 16:54

"Kyllerylle" <kyllerylle@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
heller
> intet.
> Kan der være brændt noget af i mit bundkort ?

Er du sikker på du bruger Win98 driveren? Jeg har haft samme problem, da
jeg kom til at bruge XP driveren.

- Martin