Gaby-diagnose
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 29-11-02 10:47

Hejsa.
Nu har jeg haft Gaby hos dyrlægen for at få en forklaring på hendes
urenlighed (til dem, der måtte have glemt det: hun skider alle andre steder
end i bakken!).
Han slog fast, at alle hendes symptomer pegede på tyktarmskatar (slimet
afføring, først normal, så tynd afføring, stor mave, i øvrigt alm.
velbefindende). Han kunne heldigvis ikke mærke nogen kræftknuder; noget, jeg
ellers var lidt bekymret for pga. den mærkelige form på hendes mave.

Hun har nu fået en binyrebarkhormonindsprøjtning og noget diætfoder, som hun
skal have i 8 dage. Så skulle vi gerne kunne se en effekt af det.

Så vi håber det bedste. Nok er hun gammel, men vi vil alligevel gerne
beholde hende lidt endnu. Også fordi sønnike på 5, der er lidt jaloux over
at skovkattene er mors og storesøsters, nu har besluttet, at gamle Gaby er
hans og fars kat.

Mvh. Else.

Fra : Leyna

Dato : 29-11-02 12:52

On Fri, 29 Nov 2002 10:47:01 +0100, "Else Gyldenkærne"
<gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote:

> [...]
>at skovkattene er mors og storesøsters, nu har besluttet, at gamle Gaby er

Det er godt at få en diagnose på, og Popsie (min hunkat, der også
besørgede udenfor bakken) blev renlig igen efter en pennicilin kur mod
Chlamydia. Der har ingen problemer været længe, så jeg håber da det
samme for jer. Og jeg kender bekymringen med om det nu er sidste gang
man tager til dyrlægen. *SUK*
Håber at det varer mange år endnu både for os og for jer.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk