kontor pc
Fra : Peter Ulriksen

Dato : 29-11-02 10:44

Hej NG

jeg skal samle en kontorPC. Kan det lade sig gøre at samle sådan en så den
bliver blæserfri? En cyrix cpu (kan man ikke passiv køle sådan en), en
strømforsyning uden blæser (skal ikke være kraftig) og selvfølgelig et
bundkort med alt onboard (og uden blæsere til chipsæt og andet). Så stopper
man vel bare en maxtor fluid i og putter det i et standard kabinet som måske
skal være meget åben...?!?

Er der nogle, der har erfaringer med noget lignende, så skriv endelig.

Venlig hilsen Peter Ulriksen

Fra : Mari

Dato : 30-11-02 18:04

"Peter Ulriksen" <peter.u@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> jeg skal samle en kontorPC.

Jeg har lige købt een hos http://www.zitech.dk så det må kunne
lade sig gøre.
Den er under bordet - og jeg kan ikke høre den, medmindre jeg lytter ekstra
efter.
Til gengæld har jeg et andet problem, som jeg skriver om i en anden tråd.

Det er en P4 1,8GHz....... se spec. på mit spørgsmål

Mari