Mis Hong Kong i radioen i dag
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 29-11-02 07:30

Hejsa.
Marianne og Mis Hong Kong er i de regionale nyheder på P4 her til morgen.
Foreløbig var det på 6.30; kommer sikkert et par gange til, og der skulle
også komme et indslag i løbet af morgenen.
Regionalen sender på 97,5 (Næstved-senderen) og 92,0 (Odsherred-senderen) og
kan høres på det meste af Sjælland, hele Lolland-Falster samt det østlige
Fyn.
Jeg prøver at få dem til at lægge indslaget ud på nettet (ved hjælp af "let
fysisk pres" *G*), så alle kan høre det.

Morgenhilsner fra Else.

Fra : marianne hellemose

Dato : 29-11-02 08:03

Indslaget kan høres her, der skal klikkes på "Fredag 7.30"
http://www.dr.dk/regioner/regionalen/nyheder/lyt.shtml

billederne kan jeg ikke finde endnu, måske bliver de
først lagt op, efter indslaget er sendt, det har jo før måtte
vige pladsen for aktuelle nyheder.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 29-11-02 09:08

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3de71214$0$82078$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> billederne kan jeg ikke finde endnu, måske bliver de
> først lagt op, efter indslaget er sendt, det har jo før måtte

De er på vej, og de har også lovet at lægge selve indslaget ud på nettet.
Det var hyggeligt at høre dig Marianne
Hvor er det, killingerne skal hen? Og er der noget nyt om Mis Hong Kong og
hendes eventuelle fremtid hos adfærdsterapeuten?

Mvh. Else.

Fra : marianne hellemose

Dato : 29-11-02 09:14

så vidt jeg har forstået er det tre ansatte fra lufthavnen,
der er interesseret i killingerne, jeg har ikke hørt videre om det endnu, og
heller ikke om adfærdsterapeuten.

Der har været en stor udvikling med Miss H K, som er
både glædelig og kedelig, hun føler sig rigtigt hjemme og
render ikke i kassen når jeg kommer op, og det er bare
dejligt, desværre tager hun det meget ilde op at jeg vover
at komme på hendes enemærker, hun bliver virkelig vred,
og det gør at killingerne tænker " uha, den gamle er tosset
så vi må hellere gemme os" så de sidste 2 døgn har jeg
slet ikke fået mine "møzzer" eller lov til at kæle med dem,
og jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal stille op,
killingerne skal jo helst ikke "glemme" at det at være i hænder er dejligt.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 29-11-02 10:37

Hej igen.
Så er der billeder og lydklip på nettet:
http://www.dr.dk/regioner/regionalen/index.shtml

> [...]
> og jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal stille op,
> killingerne skal jo helst ikke "glemme" at det at være i hænder er

Øv Tror du, det bliver nødvendigt at adskille killingerne fra
moderen, så de ikke bliver præget i uheldig retning?

Mvh. Else.

Fra : AEK

Dato : 29-11-02 19:55

> [...]
meddelelse news:3de71214$0$82078$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Indslaget kan høres her, der skal klikkes på "Fredag 7.30"

Vi har nu hentet indslaget med billeder ned. Manden skal lige have ordnet
forskellige ting, så skal vi høre det.

Marianne: Det er noget kønnere til dig med det nye , korte hår - du ser
rigtig frisk og fræk ud )

God weekend.

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 29-11-02 22:00

Hej Anya
1000 tak *rødme rødme*

Jeg fik en opringning af en journalist fra BT, der havde
hørt regional-radio, og som synes at I jyder også skulle
have chancen for at høre om Miss H K, så i eftermiddags
kom der en fotograf og tog en stribe fotos, så historien dukker altså op der
også på et eller andet tidspunkt.

Osse til jer (altså god weekend)

Fra : Lene Vang

Dato : 29-11-02 23:01

Det er lidt pinligt, men jeg kan ikke komme til at se billederne, jeg har
installeret Realone player og jeg kan godt høre udsendelsen. Men når jeg
klikker på "Lyd og billeder" får jeg at vide at jeg skal installere
programmet.. Hjælp hvad skal jeg gøre?????

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 29-11-02 23:46

"Lene Vang" <lenevangkatte@bakketiscali.dk> wrote in news:4sRF9.48391
$HU.3337179@news010.worldonline.dk:
> [...]
> klikker på "Lyd og billeder" får jeg at vide at jeg skal installere
> programmet.. Hjælp hvad skal jeg gøre?????

Jeg var også lidt forvirret - man skal gå tilbage til forsiden :)

http://www.dr.dk/regioner/regionalen/index.shtml

Carsten Sørensen

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-11-02 01:30

In article <as8d5k$opqgd$1@ID-119019.news.dfncis.de>, AEK
<5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote:

> [...]

Tusind tak for "medhør"
Dejligt at de små trives så godt!

Donna kigger i øvrigt stadig efter de der killinger, hun kunne høre
lige før