UltraEdit
Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 04-03-01 01:52

Hejsa

Det er godt nok off topic, men da jeg ved at mange bruger UltraEdit
til programmering, så spørger jeg her.

Hvordan kan det være at UltraEdit gemmer filerne som filnavn.asp.bak

Det er faktisk møg irreterende

mvh Ryan

Fra : James Olsen

Dato : 04-03-01 07:05

"Ryan Jeppesen" <paradise@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> til programmering, så spørger jeg her.
>
> Hvordan kan det være at UltraEdit gemmer filerne som filnavn.asp.bak

Det kan du som så meget andet i UltraEdit configurere dig ud af - derfor er
den så populær ;)

Du åbner menuen Advanced vælger configuration, og så fanebladet Backup. Der
kan du sætte om du ikke ønkser en backup eller hvordan den skal navngives -
alternativt lægge dine backup filer i et andeet directory - en rigtigt fiks
ting faktisk.

Håber det ka bringe dig lidt på vej med UltraEdit's herligheder ;)

Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 04-03-01 11:11

Tak skal du have