Dansk Skoleindkøb
Fra : Svend Pedersen

Dato : 28-11-02 23:30

Er der nogen her, der har erfaringer med eller kendskab til denne
virksomhed?

Deres hjemmeside er www.skoleindkoeb.dk, med der fremgår intet her om, hvor
meget de anvendes. Jeg ville jo gætte på, at skolernes indkøb sker samme
sted som de respektive kommuner, subsidiært på SKIs aftaler.

Baggrunden for mit spørgsmål er, at jeg som nyetableret selvstændig er
blevet kontaktet af dem med et tilbud om optagelse i indkøbskatalog.

Svend P

Fra : Obs

Dato : 29-11-02 14:37

"Svend Pedersen" <ib@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Baggrunden for mit spørgsmål er, at jeg som nyetableret selvstændig er
> blevet kontaktet af dem med et tilbud om optagelse i indkøbskatalog.

Jeg har kun dårlige erfaring med dem, tror ikke de er seriøse, men de er
gode til at lokke penge ud af folk, jeg spurgte folk i branchen ( lokal
telefonbogen, og tele Danmark) efter de også havde kontaktet mig, men der
var igen der kendte dem som seriøse.

Spurgte dem om jeg kunne være gratis "medlem" indtil min første kontakt med
en virksomhed, da de jo lovede guld og grønne skove. Det kunne jo ikke lade
sig gøre, så mit råd er, at lade dem komme med noget / nogle seriøse kunde
emner først.

Med venlig hilsen
Andersen

Fra : Thomas K

Dato : 18-12-02 19:47

> [...]
lade
> sig gøre, så mit råd er, at lade dem komme med noget / nogle seriøse kunde
hold dig fra dem

læs evt. www.annoncehajer.dk