Kradse-/klatretræ.
Fra : Bente Jepsen

Dato : 28-11-02 20:27

Så har jeg fået billeder i mit album, af vores nye klatretræ.
Håber blot der er nogen der vil synes den er sjov, for desværre har de jo
nok tendens til at det man køber til dem ikke er det allersjoveste.

Hilsen
Bente

Fra : Ida

Dato : 28-11-02 20:35

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3de66e1c$0$18561$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> Håber blot der er nogen der vil synes den er sjov, for desværre har de jo
> nok tendens til at det man køber til dem ikke er det allersjoveste.

Hej Bente *S*
Vil du ikke være rar at poste et link til billedet ? Jeg kan nemlig stadig
ikke logge ind på "vores" side :-/

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Mette Jensen

Dato : 28-11-02 21:43

Du behøver skam ikke at være logget in, for at se i de andres album

Men det er her:

http://makeashorterlink.com/?L58122992

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk - ny side!!!!

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Ida

Dato : 28-11-02 22:12

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> www.miacis.dk - ny side!!!!
>
> Women and cats will do as they please-
> men and dogs should relax and get used to the idea.

Tak Mette.. så lærte jeg også noget i dag

Ida

Fra : Leyna

Dato : 29-11-02 10:17

On Thu, 28 Nov 2002 20:27:23 +0100, "Bente Jepsen"
<bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

>Så har jeg fået billeder i mit album, af vores nye klatretræ.
>Håber blot der er nogen der vil synes den er sjov, for desværre har de jo
>nok tendens til at det man køber til dem ikke er det allersjoveste.

Det ser da ud som om kattene godt kan lide det, selv om Søster måtte
placeres!
Der blev som noget af det første indkøbt et lille klatretræ til Mini,
da min mor fik hende i sin tid. Det er et af dem på en meters penge,
ikke sådan et stort gulv-til-loft et, men Mini viste det ikke den
ringeste interesse det første halve år. Det stod der bare. I dag gider
hun godt at ligge på den øverste platform, og hulen forneden har da
også været brugt. Hulen bliver dog ikke brugt mere, for efter at vi
fik hund, så er Mini ikke meget for at komme ned på gulvet. *suk*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 29-11-02 19:13

Jeg vil lige komme med et p.s. til mit oprindelige indlæg,
for da Cicero ville lege Bjergged her til morgen, og nåede
toppen, ja så fik han fat i den ring til at skubbe op og
dække for den skrue der holder det hele spændt ud, og
så fik han altså trukket den ned mod sig med det resul-
tat, at han altså faldt ned på gulvet.

Han kom da heldigvis ikke noget til, men blev forskræk-
ket, og har ikke lige haft lyst til at gentage forsøget med
bjergklatring.
Nu har vi så skruet den fast deroppe og det vil jeg da
råde andre til når de anskaffer sådan en.

Hilsen
Bente:
http://makeashorterlink.com/?Q58423B92

Fra : AEK

Dato : 29-11-02 19:48

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3de66e1c$0$18561$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Så har jeg fået billeder i mit album, af vores nye klatretræ.

Tillykke med dit nye kradsetræ - så fik du det alligevel )

/ Anya