partition magic
Fra : Morten N. Nielsen

Dato : 28-11-02 20:00

Jeg har været i gang med at ændre lidt på partionerne ved hjælp af partition
magic 7, men øv det gik i stå og jeg restartede min maskine...

Nu vil bios'en ikke engang finde min HD - HJÆLP. Jeg har selvfølgelig ikke
taget den der sikkerhedsdiskette helt så alvorligt - øv.

Håber vildt meget der er nogle der kan hjælpe mig.

På forhånd tak - Morten

Fra : paul

Dato : 28-11-02 23:42

Hvis du havde mange GB data på de partitioner, som skulle ændres, er det
normalt at Pmagic7 er flere timer om at blive færdig.
Er du sikker på den var gået helt i stå???

Nu kan jeg desværre ikke se nogen løsning på dit problem-

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-11-02 04:07

> Nu vil bios'en ikke engang finde min HD - HJÆLP. Jeg har selvfølgelig ikke
> taget den der sikkerhedsdiskette helt så alvorligt - øv.

Hvad er det for en Windows, du mangler startdiskette til?

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk
http://hjem.get2net.dk/egin