usb-flashram
Fra : Kim Hansen

Dato : 28-11-02 17:48

Hej

Jeg har købt en usb-flashram, men kan ikke få den til at virke under
win-98 se. Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at virke?
Der fulgte godt nok en cd med, med nogle drivere, men de kan ikke
installeres. De skriver : " can´t create directory , installation
failed " Og det er på alle de maskiner jeg har prøvet på med win-98
se. 3 stk.
Den virker fint under win-xp
Hjælp!

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Leony

Dato : 29-11-02 07:58

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> installeres. De skriver : " can´t create directory , installation
> failed " Og det er på alle de maskiner jeg har prøvet på med win-98

Det lyder mystisk. Installerer du nøjagtig som manualen beskriver.
Prøv at kigge på producenten's hjemmeside i supportsektionen, der findes
måske en FAQ som muligvis indeholder svar på problemet. Det kan være du ikke
er den første der er udsat for det. Jeg skal gerne hjælpe med at lede hvis
du afslører model/fabrikant.

> Den virker fint under win-xp

De virker svjv uden driver i ME/2000/XP.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/