Hvilken støjsvag køler?
Fra : Per Kristensen

Dato : 28-11-02 17:26

Jeg skal skaffe en støgsvag køler til en bekendt, som har en 1GHz Duron CPU.
Jeg har kigget på:

Silent Viking http://www.studiedata.dk/product.asp?product=424&page=1

Titan D5T 80mm køler til Socket A/FC-PGA (evt. med 7volt adapter)
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=224&page=1

NC Supersilent FC-PGA/Socket A 1200 MHz
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=113&page=1

Hvilken af disse kølere vil give laveste støjnivea? Eller er der en anden
løsning du hellere vil anbefale (max ~300kr)

Fra : Jakob

Dato : 28-11-02 18:39

> Titan D5T 80mm køler til Socket A/FC-PGA (evt. med 7volt adapter)
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=224&page=1

en af mine venner har købt en titan og smidt en 12 dB pabst på. Med det
kan han snildt holde sin duron 1200 nedkølet, også selv om han
neddrosler papsten.

Til prisen ligner det et hit.

Hygge

Jakob

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 28-11-02 19:10

"Jakob" <ingen@mail.dk> wrote in message

> en af mine venner har købt en titan og smidt en 12 dB pabst på. Med det
> kan han snildt holde sin duron 1200 nedkølet, også selv om han
> neddrosler papsten.
>
> Til prisen ligner det et hit.

I second that..

Har en Titan skruet ned til 1700 rpm der køler en oc'et xp1700+ fint..

Og den kan sagtens fås billigere end hos studiedata.. Tjek edbpriser.dk

65,- ved chippen.dk

Mvh
Rasmus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-11-02 23:55

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Jeg skal skaffe en støgsvag køler til en bekendt, som har en 1GHz Duron
CPU.

Prøv i dk.edb.hardware.stoej

--
Med venlig hilsen/best regards