Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Specialtegn browser > drucker
Fra : Fly Christensen

Dato : 28-11-02 16:17

Davs.

Jeg har nu opdateret til Mozilla 1.2. P skærme får jeg fint alle spezial
tegnene, såsom åæø, öüä. Når jeg så printer siden, kommer der nogle adre
tegn ud. Havd kan problemet være? Det virker fint i NS 4.75.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-11-02 16:23

Fly Christensen skrev:

> Jeg har nu opdateret til Mozilla 1.2. P skærme får jeg fint
> alle spezial tegnene, såsom åæø, öüä. Når jeg så printer
> siden, kommer der nogle adre tegn ud. Havd kan problemet være?
> Det virker fint i NS 4.75.

Hvilken side?

Er tegnede htmlkodet? (å i stedet for å etc.)

Hvis ikke, så prøv det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-11-02 16:31

On Thu, 28 Nov 2002 16:22:34 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Hvilken side?

Det gælder egentlig alle. Nyeste eksempel er:
http://www.fh-brandenburg.de/~hoeft/toolbox/swot.htm

>Er tegnede htmlkodet? (&aring; i stedet for å etc.)
>
>Hvis ikke, så prøv det.

Hvordan gøres det så?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-11-02 16:58

Fly Christensen skrev:

> [...]

Kommer til at tænke på at det måske er printerdriveren der ikke
passer til programmet. Hvilken printer/driver er der tale om (og
hvilket styresystem (Windows))

> Det gælder egentlig alle. Nyeste eksempel er:
> http://www.fh-brandenburg.de/~hoeft/toolbox/swot.htm

Hm - jeg prøvede lige, den printer fint her (Mozilla 1.2 final).

> Hvordan gøres det så?

Det skal sidens forfatter gøre.
Jeg har udskiftet tegnene for den side du linkede til - du kan
prøve at se om det ændrer noget ved udprintning:
<http://www.damu.dk/jc/usenet/print.html>.

Men jeg tror egentlig at fejlen ligger et sted i enten styresystem
eller printer.

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-11-02 18:31

On Thu, 28 Nov 2002 16:58:26 +0100, "Jens Gyldenkærne Clausen"
<jc@dmf.dk> wrote:

>Kommer til at tænke på at det måske er printerdriveren der ikke
>passer til programmet. Hvilken printer/driver er der tale om (og
>hvilket styresystem (Windows))

Det har jeg selv tænkt på, men droppede det igen, da det virker i NS
4.75. Det er en HP 895 Cxi på Windows98SE.

>Hm - jeg prøvede lige, den printer fint her (Mozilla 1.2 final).

Hmm, lyder næsten som printerdriveren alligevel. Jeg heter lige de
nyeste fra HP's HP

Fly

--
In space nobody will hear your cream