TDC bredbånd med Cisco 677
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-11-02 15:12

Det er måske ikke en teknisk gruppe, men det er det tætteste jeg har kunnet
finde frem til.

Jeg kunne godt tænke mig TDC brebånd. Da jeg selv ligger inde med en Cisco
677 router ringede jeg til deres support for at høre om det var teknisk
muligt at bruge denne i stedet for den de selv udlejer. Så sparer jeg jo de
penge. Det kunne godt lade sig gøre, jeg skulle bare selv konfigurere den.
Det kunne han ikke hjælpe mig med.

Hvordan finder jeg så ud af det? Er der noget sted på nettet man kan se hvad
man skal gøre?

/Jógvan Lindenskov

Fra : Per Bau

Dato : 28-11-02 15:21

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@SPAMMMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan finder jeg så ud af det? Er der noget sted på nettet man kan se
hvad
> man skal gøre?

Du kan se det her.

Glem det!

Det kan ikke lade sig gøre. Det er en anden teknologi TDC bruger end den der
er supporttet i 677'eren

Evt. kan du søge på Google omkring dette emne, da det jævnligt er oppe og
vende.

/Per

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-11-02 15:41

"Per Bau" <perbau@hotmail.com> wrote in message news:3de62617$0$82072

> [...]
> er supporttet i 677'eren
>
> Evt. kan du søge på Google omkring dette emne, da det jævnligt er oppe og

Argh! Nu har jeg bestilt uden, fordi deres hotline supporter sagde at det
kunne man godt!

Inkompetente @£$!!!¤?=...huller!!!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-11-02 20:12

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@SPAMMMhotmail.com> wrote in message

> Argh! Nu har jeg bestilt uden, fordi deres hotline supporter sagde at det
> kunne man godt!
>
> Inkompetente @£$!!!¤?=...huller!!!

Tag lige en slapper

Køb din egen ethernet -> ethernet router.... Det er væseligt billigere.. De
kan fås til under 500 kroner..... Så skal den såmen bare plugges i Adsl
boksen der bliver sat op.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-11-02 20:25

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in message

> Tag lige en slapper

Jeg er en hidsig mand!

Men nu er jeg kølet ned.....

> Køb din egen ethernet -> ethernet router.... Det er væseligt billigere..
De
> kan fås til under 500 kroner..... Så skal den såmen bare plugges i Adsl
> boksen der bliver sat op.

Virkelig. Er det ikke mere kompliceret end som så?

Cool nok.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-11-02 20:14

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@SPAMMMhotmail.com> wrote in message

> Argh! Nu har jeg bestilt uden, fordi deres hotline supporter sagde at det
> kunne man godt!
>
> Inkompetente @£$!!!¤?=...huller!!!

Her for du lige et link også, så er det ekstra nemt

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597895

Sådan een kunne man fx. vælge

Fra : Anders S.

Dato : 28-11-02 21:36

> Argh! Nu har jeg bestilt uden, fordi deres hotline supporter sagde at det
> kunne man godt!
>
> Inkompetente @£$!!!¤?=...huller!!!

Tag dig sammen! du kan da ikke beskylde en salgs medarbejde for at være
inkompetent bare for vedkommende ikke kunne svare på om din 677 kunne bruges
og måske har taget fejl af en af de mange modeller der findes i cisco
serien. Sæt dig selv ind i tingene hvis du vil være sikker på at det virker.
køb dig en dlink 604 så er du godt på vej til billige penge.

MVH
Anders

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-11-02 22:21

"Anders S." <webmaster@remove.sikker-surf.dk> wrote in message

> Tag dig sammen!

Nå ja. Måske overreagerede jeg lidt. Det er bare irriterende når man har
siddet 16 min. for at komme igennem, og så får et svar der viser sig at være
forkert.

> Sæt dig selv ind i tingene hvis du vil være sikker på at det virker.

Det er hans job at svare på kunders spørgsmål mht. til deres bredbånds
løsning. Hvorfor skulle jeg så selv sætte mig vildt ind i det, hvis han
kunne svare mig? (ok, havde jeg vidst jeg skulle sidde 16 min. så var det
måske en anden historie, men det vidste jeg jo ikke)

> [...]
bruges
> og måske har taget fejl af en af de mange modeller der findes i cisco

Læs hvad jeg skriver. Han svarede at det kunne godt bruges.

> køb dig en dlink 604 så er du godt på vej til billige penge.

Det gør jeg.

/Jógvan Lindenskov

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-11-02 17:35

> [...]
teknisk
> muligt at bruge denne i stedet for den de selv udlejer.

Det har været fremme at med diverse opdateringer, besværgelser,
ofringer, fuskerier mm skulle det være muligt at få den til at køre på
(i modsætning til tidligere hvor det med sikkerhed var umuligt).
Jeg tror dog ikke selv på det før jeg ser det køre.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats