hundegitter
Fra : Musen

Dato : 27-11-02 00:21

Hej NG
Vi har langt om længe fået en bil der er stor nok til at vi kan have Samson
med. Nu er problemet bare, at der ikke er nogen afskærmning mellem bagagerum
og bagsædet, og det er jo ikke så betryggende at vide, at man ved en hård
opbremsning risikerer at få 60 kg. hund i nakken, så jeg tænkte på om nogen
ved hvor man kan få sådan et gitter til at sætte imellem og evt. hvad det
koster?

--
Venlig hilsen Musen

Fra : Ksa

Dato : 28-11-02 15:51

> [...]
nogen
> ved hvor man kan få sådan et gitter til at sætte imellem og evt. hvad det
Hvilken bil har i købt?

Vi har en saab 900 fra 95 med udmærket plads til en fuldvoksen Grand Danois,
til den kan man købe et original hundegitter koste ca. 1500kr og det er nok
en meget normal pris, hvis det er et original gitter.

Ellers kunne du få en til at lave det til dig. en klejnsmed eller nogen som
kan svejse lidt.

Dem som man kan købe uoriginal er for det meste noget skrammel som jeg ikke
ville sætte i mín bil, hvis det var for at bremse 60 kg flyvende hund.

Kurt ( som er automekaniker )