blankt/hvidt pop-up/browservindue IE6.0
Fra : Per Vangkilde

Dato : 28-11-02 14:43

hej gruppe,
Jeg anvender IE 6.0.2800.1106IC
Er pludselig begyndt at få blanke/hvide pop-up vinduer på visse hjemmesider,
og har også problemer med at aktivere hyperlinks.

eksempel: på www.epressen.dk er der en række bannerannoncer i højre side på
forsiden. Hvis jeg klikker på en af dem får jeg et nyt blankt/hvidt
browservindue.

tilsvarende oplever jeg, når jeg logger ind på min yahoo mail, og fra
oversigtsbilledet, forsøger at gå videre til andre yahoo services via
hyperlink. Enten sker der intet, eller også får jeg nye blanke vinduer.

Nogle gode råd?
på forhånd tak
Per

Fra : Per Vangkilde

Dato : 28-11-02 16:50

dav igen,
øh...fandt svaret i en gruppe på www:
http://www.tek-tips.com/gpviewthread.cfm/qid/132319/pid/608/lev2/67/lev3/74

Ovenstående er en meget lang tråd, hvorfor jeg nedenfor har "trukket" det
forslag ud af tråden, som løste problemet for mig.
Jeg gengiver den derfor her, såfremt andre har lignende problemer:
I've also been suffering similar problems with XP Pro/IE6. But I've just
fixed mine by re-registering the following, some of which have already been
mentioned, but it's worth a try. Run each of the following from start/run:

regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Shell32.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll