TV-KORT
Fra : Per Koch Jensen

Dato : 28-11-02 14:32

Hej NG

Jeg skal købe mig et tv-kort, er der nogle der har nogle ideér til et godt
kort, til billige penge....

mvh Per Koch Jensen

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 28-11-02 14:44

> Jeg skal købe mig et tv-kort, er der nogle der har nogle ideér til et godt
> kort, til billige penge....

Jeg kører studio pctv rave Ca pris 500 kr fra Pinnacle.
det kører fint men er desværre ikke understøttet af Win XP.

Klindt

Fra : Finn I

Dato : 30-11-02 00:47

> Jeg kører studio pctv rave Ca pris 500 kr fra Pinnacle.
> det kører fint men er desværre ikke understøttet af Win XP.

Jeg kører XP DK og her fungere det da lige så godt som på min gamle Win98.

Fra : Peter T.

Dato : 28-11-02 15:29

Per Koch Jensen wrote:

> Jeg skal købe mig et tv-kort, er der nogle der har nogle ideér til et
> godt kort, til billige penge....

Aldi har et kort med radio og tv, svhs osv. til 399 kr fra på søndag. Jeg
ved så ikke om det er godt, da jeg ikke kan finde navnet på det.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Olsen

Dato : 28-11-02 16:39

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> Aldi har et kort med radio og tv, svhs osv. til 399 kr fra på søndag. Jeg
> ved så ikke om det er godt, da jeg ikke kan finde navnet på det.

så vidt jeg kan ser kortet det samme som dette:

http://www.heise.de/newsticker/data/law-02.05.02-000/