Min kat bider i min anden kats øre... hjæl~
Fra : Pernille Vagtborg Ni~

Dato : 28-11-02 11:54

Nå, problemet er så at jeg lige har fået en ny killing. Min lidt ældre
killing bider den hele tiden i den nyes ene øre, så nu er min nye
killing begyndt at lade øret "hænge". Det er jo synd for ham, men jeg
kan jo ikke være over killingerne hele tiden... Hvad gør jeg, for at få
min ældre killing til at stoppe? Jeg ved at min ældre killing er meget
hård. Han bider utroligt hårdt. Kan der gå infektion i øret?

Jeg vil lige tilføje at de er allerede blevet gode venner. De kan ikke
undvære hinanden mere : ) så derfor undre det mig også lidt at den ældre
killing er så hård ved den nye...

Med venlig hilsen
Pernille Vagtborg Nielsen

Fra : Battlefield´s

Dato : 28-11-02 15:16

Hej
Du skal være opmærksom på at katten kan have fået et "blodøre", en af vores
katte fik det netop efter et bid, det er det som man kender fra hunde, der
har rystet på hovedet så øret har slået imod en bordkant eller lign.
Vores Nausses ører er stadig lidt tykt, krøllet og hænger lidt selvom skaden
er sket for flere år siden.
Det er nødvendigt med et dyrlægebesøg.
Godt at de er blevet gode venner
Hilsen Vibeke