Problemer med grafikken eller ?
Fra : Brian

Dato : 28-11-02 07:59

Hejsa

Der er flimmer i bogstaverne og 3-kanter i billedet, når jeg starter diverse
spil.

Jeg har et GForce 2 64mb mmx.

Er der noget galt med kortet (helt nyt) eller har jeg samlet min nye
computer forkert og glemt en eller anden jumper?
Jeg har opdateret drivere og directX uden det har hjulpet.

Mvh
Brian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-11-02 12:01

"Brian" <sadman@jubiipost.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> computer forkert og glemt en eller anden jumper?
> Jeg har opdateret drivere og directX uden det har hjulpet.

Prøv evt. i en anden computer, noget tyder på dårlig ram og kortet skal
byttes.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 28-11-02 12:16

"Brian" <sadman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Der er flimmer i bogstaverne og 3-kanter i billedet, når jeg starter
diverse
> spil.
prøv at sætte opdaterings hastigheden ned for skærmen

Klindt

Fra : Brian

Dato : 28-11-02 19:12

Jeg har en opdateringshastighed på 60 hertz, og den kan vist ikke sættes
længere ned.

Jeg har 256 mb PC2700 DDRram.
Kan det være noget på motherboardet, jeg har gjort forkert?

Brian

Fra : Thomas

Dato : 28-11-02 20:48

> [...]
> Hejsa
>
> Der er flimmer i bogstaverne og 3-kanter i billedet, når jeg starter

lyder som dårlige ram... du får nogenlunde samme respons hvis man OC'er sit
kort for meget fordi rammene ikke kan nå at følge med.
derfor lyder det som om din ram er en smule fucked.
Prøv at downclocke dine ram ( prøv evt. også GPU ) med NVmax eller
Powerstrip og se om kortet kører pænere med hastigheder der ligger under
factory settings.

venligst
Thomas

Fra : Brian

Dato : 28-11-02 21:43

Bare jeg vidste hvordan!

Kan man ikke få byttet sine ram, når de er fra 23/9?