Problemer med K7S5A
Fra : Benny Holgaard

Dato : 27-11-02 23:04

Biosen nulstiller, også uret ????

Jeg laver en del maskiner med dette kort, og alle nulstiller mindst en gang
inden den køre (ca. 14 dage efter montering), nogle af dem bliver ved med at
lave rav i den, igen med 14 dage mellemrum.

sidder der en med løsningen på dette problem ?

Benny

Fra : Dennis Prebendorf

Dato : 28-11-02 05:22

"Benny Holgaard" <holgaard@private.dk> skrev i en meddelelse
> Biosen nulstiller, også uret ????
>
> Benny

Prøv at udskifte batteriet.. det lyder som om det trænger.

Regards,
Dennis Prebendorf

Fra : Leony

Dato : 28-11-02 07:30

"Benny Holgaard" <holgaard@private.dk> skrev i en meddelelse

> Biosen nulstiller, også uret ????

Har du opgraderet BIOS'en til nyeste version.

Prøv at stille spørgsmålet i
Hvor der sidder en del der har nævnte board.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik

Dato : 28-11-02 05:04

Prøv at læse på dette board http://pub65.ezboard.com/bk7s5amotherboardforum
.. Jeg har selv et og kender et par stykker der også har maskiner bygget på
det og vi får også den fejl ind i mellem. Og efter læsning på boardet tror
jeg på at det er en generel sygdom dette board har.

Henrik

Fra : lu_do

Dato : 28-11-02 22:35

Benny Wrote:
"Benny Holgaard" <holgaard@private.dk> wrote in message
> [...]
at
> lave rav i den, igen med 14 dage mellemrum.
>
> sidder der en med løsningen på dette problem ?

Hej Benny,

Det er desværre et kendt problem at dette board har det med at "hjernevaske"
sig selv. Det kan fixes - men du skal igang me loddekolbe.

Prøv at kigge i det forum som Henrik henviste dig til !

Held og lykke

/Claus
....som har opgivet K7S5A !