Havørredens byttedyr
Fra : Flemming Madsen

Dato : 27-11-02 21:52

Hej NG
der skulle findes en bog af Niels Vestergaard (mener jeg), der hedder
"Havørredens byttedyr". Kan ikke finde den i nogle netbutikker, så er det
mig der husker forfatterens navn forkert eller???

Hvis nogen ligger inde med et ISBN-nr må i gerne poste der herinde

På forhånd tak

Flemming Madsen

Fra : Lars Aagaard

Dato : 27-11-02 22:33

Hej Flemming,

Havørredens byttedyr af Michael Jensen... finder du her:
http://www.gad.dk/default.asp?url=%2Fbog%2Easp%3Fid%3D88375%26lang%3D%26site%3D%26gave%3D

ISBN: 87-90460-00-6

Med venlig hilsen
Lars Aagaard

Lystfisker Forum - Danmarks mest aktive forum for lystfiskere
http://www.123nu.dk/
Fangster.dk - Din personlige fangstjournal på nettet.
http://www.fangster.dk/