Hvordan startes 2 flash anim. på samme tid~
Fra : Capt´n Mauser

Dato : 11-12-00 15:49

Hej Gruppe

Jeg er ved at lave en side hvor jeg gerne vil have forskellige 2
Flashanimationer til at starte nøjagtigt samtidigt.
Hvordan gøres dette ????
I kan se det her : www.goonwear.dk/movies

På forhånd tak.
CM

Fra : J@n DOSd@l

Dato : 11-12-00 17:17

Jeg tror det vil være en bedre ide at du istedet for at bruge en movie i
hver side og html i midten lavede en movie hvor i du indsatte dit (forøvrigt
flotte) billede og dine links, på den måde skal du ikke styrer dine Flash
enkelt vis, men kan styrer dem i tidslinien.

J@n DOSd@l

Capt´n Mauser <captnmauser@hotmail.com> skrev i en

Fra : Brian Andersen

Dato : 11-12-00 22:53

"Capt´n Mauser" skrev :
> Jeg er ved at lave en side hvor jeg gerne vil have forskellige 2
> Flashanimationer til at starte nøjagtigt samtidigt.
> Hvordan gøres dette ????

Du kan klare det med javascript. Se nærmere på http://echoecho.com/dk/ under
flash tutorials (på dansk såmænd), hvor der er en om flash og javascript. Du
kan f.eks. bede dine film om at hoppe til en bestemt frame ved en
onload-event.
Hvis du laver dine film tomme i frame 1 med en stop-action, og derefter
lader indholdet loope mellem sidste frame og frame 2, så kan du jo bare bede
dine film om at hoppe til frame 2 ved onload.

Hilsen BluesBrother