Genvejstaster i Phoenix (Mozilla) ?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-11-02 20:36

Nu har jeg forgæves kikket en masse sider igennem, for at finde en oversigt
over genvejstaster i Phoenix 0.4.

Det jeg sidder og savner er genvejstasten til at havne i adressefeltet -
altså ligsom F8 i Opera og Alt+D i IE. Hvis nogen ligger inde med URL'en til
en komplet oversigt over andre genvejstaster ville det også være fint

--
Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-11-02 20:50

Lars Jørgensen skrev:

> Det jeg sidder og savner er genvejstasten til at havne i
> adressefeltet - altså ligsom F8 i Opera og Alt+D i IE.

Tsk tsk... og så vil jeg lige refreshe en side og rammer ved siden af F5 -
nemlig F6 - og der var den jo Jeg synes ellers jeg havde prøvet alle
taster.

--
Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-11-02 20:57

Lars Jørgensen wrote:

> Nu har jeg forgæves kikket en masse sider igennem, for at finde en oversigt
> over genvejstaster i Phoenix 0.4.

Du skriver Mozilla i parantesen, så her får du en oversigt over genveje
i Mozilla - mon ikke også en del af dem virker i Phoenix?

> [...]
> en komplet oversigt over andre genvejstaster ville det også være fint

Alt+D virker fint i min Mozilla, selvom den ikke står på ovennævnte
oversigt, så oversigten er åbenbart ikke udtømmende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-11-02 21:01

Kim Ludvigsen wrote:

> Du skriver Mozilla i parantesen, så her får du en oversigt over genveje
> i Mozilla - mon ikke også en del af dem virker i Phoenix?

Det ville selvfølgelig hjælpe, hvis jeg huskede at medsende linket...

http://www.mozilla.org/docs/end-user/moz_shortcuts.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-11-02 21:14

Kim Ludvigsen skrev:

> Det ville selvfølgelig hjælpe, hvis jeg huskede at medsende linket...
>
> http://www.mozilla.org/docs/end-user/moz_shortcuts.html

Mange tak! Det var lige sådan en liste der skulle til.

--
Lars