Støbeforme
Fra : Hans Frank

Dato : 27-11-02 20:12

Er der nogen som kender et firma som producer/laver støbeforme i latexgummi
eller silikonegummi her i Danmark eller måske i udlandet....?

/Flemming

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-03 12:03

On Wed, 27 Nov 2002 20:11:55 +0100, "Hans Frank" <mohrsen@email.dk>
wrote:

>Er der nogen som kender et firma som producer/laver støbeforme i latexgummi
>eller silikonegummi her i Danmark eller måske i udlandet....?
>

>/Flemming

Hej Flemming
Her ser det ud som om de kan hjælpe - http://www.plastteknik.dk
der kommer en del frem hvis du søger på Google med: produktion
støbeforme.

Kærligst Dorthe

Fra : guggi1

Dato : 06-02-03 01:18

"Dorthe" skrev d. 12-01-03 12:03 dette indlæg :

> [...]
> Her ser det ud som om de kan hjælpe - http://www.plastteknik.dk
> der kommer en del frem hvis du søger på Google med: produktion

Hej Flemming !!
Jeg læser at du er interesseret i gummiforme,færdige gummiforme kan købe
hos LF-Bølgelængde & Hobby TLF. 5487 2606
Pt: der er lidt på deres hjemmerside, jeg ved der kommer mere . Ring
bare til dem http://www.lf-boelgelaengde.dk
Med Venlig Hilsen

Guggi1

http://www.kandu.dk/