XP kan ikke oprette en avanceret forbindel~
Fra : Morten

Dato : 27-11-02 17:22

Hej jeg vil lave et nulmodem mellem en win2000 og en XP. XP systemet virker
bare ikke!!! Jeg gør følgende:

1. Vælger "guiden ny forbindelse"
2. Vælger "oprette en avanceret forbindelse"

Herefter kan jeg kun vælge "accepter indgående forbindelser" men ikke den
anden mulighed "oprette en direkte forbindelse til en anden computer".
Hvorfor ikke ???

3. Jeg prøver så at vælge "accepter indgående forbindelser" (Tillad at andre
computerer opretter forbindelse til denn computer via internet, en tlflinie
eller en direkte kabeltilslutning).

4. Herefter går programmet i ged "timeglasset vises" men ingen ting sker,
selv hvis jeg venter langt tid. Jeg må bruge styresystems "Afslut-kommando".

Hvorfor virker skidtet ikke ?

Venligst Michael

Jeg glemte at sige at jeg til sidst får en fejlmeddelelse: "Indgående
forbindelser er afhængige af tjenesten Routing og Remote Access, som ikke
kunne startes. Yderligere oplysnigner finder du i systemets logfil"

Fra : TC

Dato : 27-11-02 19:08

> Jeg glemte at sige at jeg til sidst får en fejlmeddelelse: "Indgående
> forbindelser er afhængige af tjenesten Routing og Remote Access, som ikke
> kunne startes. Yderligere oplysnigner finder du i systemets logfil"

Så start dem under tjenester ..................

og prøv igen.

mvh
TC