Musemåtte med håndledsstøtte til optisk mu~
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-11-02 17:12

Hvor kan man finde subjekt?

Jeg er i en anden tråd blevet rådet til at købe en ny musemåtte,
da min markør "ryster" når der ikke røres ved musen.

Jeg har set på bla. Everglide og fUnc, men syntes de er lidt dyre,
<http://www.mm-data.dk/shop/productlist.asp?Id=52>
især da jeg helst vil have en musemåtte med håndledsstøtte igen.
Så jeg søger en musemåtte der er beregnet til en optisk mus og
som har håndledsstøtte.

Findes de?

Håndledsstøtten må _meget_ gerne være i "gele", som fx denne:
<http://www.cleansweepsupply.com/pages/skugroup26296.html>
Den koster bare ca. 150kr. + porto til Dk (hvis muligt) og så
er det ikke sikkert den er god til optiske muse.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.