Opsigelse
Fra : ph

Dato : 27-11-02 15:17

Nogen der ved hvor lang tid der går før man får bekræftelse på en opsigelse
på ADSL pr. brev til CyberCity... ?
Der er nu gået 14 dage..... og de har flinkt opkrævet den næste måned
også.....

Fra : Rune Manscher

Dato : 27-11-02 15:42

"ph" <ph@aa.com> wrote in message
> [...]
opsigelse
> på ADSL pr. brev til CyberCity... ?
> Der er nu gået 14 dage..... og de har flinkt opkrævet den næste måned

Ring til kundeservice, 33 98 33 98, if memory serves...

*Rune

Fra : GiWeo

Dato : 27-11-02 16:05

Hesja

>Nogen der ved hvor lang tid der går før man får bekræftelse på en opsigelse
>på ADSL pr. brev til CyberCity... ?
>Der er nu gået 14 dage..... og de har flinkt opkrævet den næste måned
>også.....

Du har vel sendt det med rekommanderet post, så kan du jo kigge på din
kvittering og lægge en dag til - se ved du jo at de har fået
opsigelsen..
Og så kan du jo bare afvise den kommende måned betaling via PBS...

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 27-11-02 19:28

"GiWeo" <do@os.dk> wrote:

> [...]
> opsigelsen..

> Og så kan du jo bare afvise den kommende måned betaling via PBS...

Lidt afhængigt af den opsigelsesvarsel der er indgået i kontrakten.

--
P.S.: Jeg arbejder i ovenstående firma.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 27-11-02 19:30

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote:

> P.S.: Jeg arbejder i ovenstående firma.

Hvilket er forkert, jeg kom ved en fejl til at sætte den forkerte signatur
på, jeg beklager meget.