Kender du et sted ?
Fra : Ida

Dato : 27-11-02 12:51

Hej alle *s*
Min veninde har en dejlig ponnyhoppe, der fra på søndag mangler et sted at
stå.
Kender I et godt sted hvor der måske er plads ?
Hun bor på Amager, men tager gerne en lille times transport med.

På forhånd tak *s*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-11-02 13:07

In article <as2bml$8sj$1@sunsite.dk>, Ida wrote:
> [...]
> Kender I et godt sted hvor der måske er plads ?
> Hun bor på Amager, men tager gerne en lille times transport med.

Hehe, se mit svar i dk.marked.privat.dyr.hest, eller
www.ohrk.dk

JonB

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Tina Uhre

Dato : 27-11-02 13:16

Prøv at se her:

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=24&i=2250&t=2250

Det ligger på Amager. Det kan da ikke være tættere på

Håber din veninde finder et sted.

Fra : Ida

Dato : 27-11-02 13:32

Tusind tak Tina Det vil jeg straks give videre *s*

Ida

Fra : Kim

Dato : 28-11-02 14:37

Strandgården på Nøragersmindevej har vist nok én
ledig box.
Der er gode folde og halm til strøelse incl. i prisen.

Mvh,. Kim