Microsoft BlueTooth mus
Fra : BorreBoy

Dato : 27-11-02 11:24

Hejsa.

En af mine venner har købt denne mus; men vi kan desværre ikke få den til at
virke...

Da vi prøvede at installere driverne, sagde den at sproget på hans Windows
XP var forkert, og vi skulle opgradere til SP1. Det gjorde vi så, men med
samme resultat.

Så prøvede vi en lidt anden fremgangsmåde, og fik den også i gang med at
installere; men pludselig spørger den efter en eller anden underlig fil, som
vi ikke kunne finde på driver CD'en - og vi måtte opgive installationen.

Nogen der har købt denne mus, og fået den til at virke???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Leony

Dato : 27-11-02 13:11

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Da vi prøvede at installere driverne, sagde den at sproget på hans
> Windows XP var forkert, og vi skulle opgradere til SP1. Det gjorde vi
> så, men med samme resultat.

Har I installeret Windows XP Bluetooth update? Den ligger vist nok på cd'en.
Husker I at installere softwaren før musen bliver sat i?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : BorreBoy

Dato : 27-11-02 13:53

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Har I installeret Windows XP Bluetooth update? Den ligger vist nok på
cd'en.
> Husker I at installere softwaren før musen bliver sat i?

Vi kunne ikke finde "BlueTooth update". Hverken på CD'en eller nettet.
Har til gengæld fundet en masse diskussioner ang. BlueTooth update'en, og
kan ikke finde ud af, om den rent faktisk er udkommet...

Prøver at rode med den igen i aften...

Fra : Leony

Dato : 27-11-02 14:37

> Vi kunne ikke finde "BlueTooth update". Hverken på CD'en eller nettet.
> Har til gengæld fundet en masse diskussioner ang. BlueTooth
> update'en, og kan ikke finde ud af, om den rent faktisk er udkommet...

http://www.wirelesssoftware.info/show1news.php/550.html
I følge denne skulle de udkomme til slutbrugerne 2-3 måender efter de udkom
til forhandlerne (d. 27/9-02), det er nøjagtig 2 måneder i dag.

På denne side står der at de kan hentes på Windows Update:
http://www.microsoft.com/hardware/mouse/ips_req.asp
Jeg kan dog ikke rigtig finde noget der.

Ellers kan du jo altid sende Microsoft en email og efterspørge updaten (hvis
nogen ved det er det sikkert dem , de plejer at være ret hurtige på
tasterne.

Fra : Volker Dawideit

Dato : 29-11-02 15:30

.... hvor er det lige din ven har købt mus, Thomas? Jeg har ledt med lys og
lygte efter musen og - bluetooth tastatur (dansk), men har ikke kunnet finde
nogen forhandlere der har den.

Mvh. Volker

Fra : BorreBoy

Dato : 29-11-02 17:29

"Volker Dawideit" <vd@c.dk> skrev i en meddelelse
> ... hvor er det lige din ven har købt mus, Thomas? Jeg har ledt med lys og
> lygte efter musen og - bluetooth tastatur (dansk), men har ikke kunnet
finde
> nogen forhandlere der har den.

Har sandelig også ledt længe

Tastaturet kan ikke fåes endnu; men musen fandt jeg sgu' hos Merlin,
Ryesgade i Århus. 799,-

Fra : BorreBoy

Dato : 29-11-02 17:32

> [...]
> finde
>
> Har sandelig også ledt længe
>
> Tastaturet kan ikke fåes endnu; men musen fandt jeg sgu' hos Merlin,

Hvis du finder hele sættet, må du meget gerne give mig besked. Her i
gruppen, eller pr. mail...

Fra : Volker Dawideit

Dato : 29-11-02 21:54

Skal jeg nok......