Kan ikke test-burne med min nye Lite-on br~
Fra : - ZULU -

Dato : 27-11-02 09:49

Har fået mig en brænder, men har et mindre problem, jeg skulle brænde min
første CD og brugte det medfølgende Nero burn software. Jeg ville først lave
en test-brænding... (test and burn) - men den option er dimmed ud, man kan
kun vælge brænd/burn

Nogen idéer eller erfaringer.

Brændingen gik fint - men det undrer mig!

pft

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 13:53

- ZULU - skrev:

> Nogen idéer eller erfaringer.

Har du prøvet at spørge i gruppen som omhandler brændere?

Madsen.

Fra : Noller

Dato : 27-11-02 16:15

Måske fordi brænderen er så moderne at den kører med Burnproof eller
Seamless link, dvs. at brænderen kan sætte hastigheden ned hvis data'ene
ikke kommer hurtigt nok eller helt stoppe og vente på date og herefter
fortsætte
brændingen uden problemer. Derfor kan du ikke teste - det er simpelthen
unød-
vendigt, og spild af tid.