TV-kort
Fra : TM

Dato : 26-11-02 20:41

Hej NG

Da det jo snart er jul, og jeg som altid ikke aner hvad jeg skal ønske mig
af de gamle, tænkte jeg at et tv-kort må være sagen. Men hvilket skal jeg
vælge? Det behøves ikke at være det dyreste på markedet, da det ikke skal
bruges noget professionel, men hvis der er indbygget radio, vil det ikke
gøre noget. Derudover skal det kunne køre i XP.

Nogen af jer der har et forslag/gode erfaringer?

Mvh
TM

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-11-02 11:36

"TM" <Tomra@(NOSPAM)stofanet.dk> wrote in

> [...]
> det ikke skal bruges noget professionel, men hvis der er indbygget
> radio, vil det ikke gøre noget. Derudover skal det kunne køre i XP.

En af mine kammerater købte dette til hans nysamlede PC, og det virker
glimrende og er samtidig ret billigt, når man tager i betragtning at det
har stereolyd og FM samtidig med det også har S-Video og Composite indgang
(ud over selvfølgelig TV-tuneren):

http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=340202

Mvh
Flemming

Fra : TM

Dato : 27-11-02 21:25

> [...]
> har stereolyd og FM samtidig med det også har S-Video og Composite indgang

Hej Flemming

Tak for svaret - men hvad er det nu lige at Composite er...? Ved du noget om
kvaliteten hvis man vil grabbe?

Mvh
TM

Fra : TM

Dato : 27-11-02 23:15

> Hej Flemming

Tror du evt. dette ville være noget at købe?

Mvh
TM

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 27-11-02 11:49

On Tue, 26 Nov 2002 20:41:28 +0100, "TM" <Tomra@(NOSPAM)stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>bruges noget professionel, men hvis der er indbygget radio, vil det ikke
>gøre noget. Derudover skal det kunne køre i XP.

aldi har et i næste uge til 399 kr. med radio i. Jeg kender ikke
kvaliteten, men det er vistnok dette her (håber du kan tysk):
http://www.heise.de/newsticker/data/law-02.05.02-000/

Lars

Fra : TM

Dato : 27-11-02 21:26

> aldi har et i næste uge til 399 kr. med radio i. Jeg kender ikke
> kvaliteten, men det er vistnok dette her (håber du kan tysk):
> http://www.heise.de/newsticker/data/law-02.05.02-000/
>
> Lars

Hej Lars

Jeg fatter ikke en meter tysk - kan du give mig nogle af de vigtigste info?

Mvh
TM

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 28-11-02 11:00

lcj@wanadoo.dk writes:
>aldi har et i næste uge til 399 kr. med radio i. Jeg kender ikke
>kvaliteten, men det er vistnok dette her (håber du kan tysk):
>http://www.heise.de/newsticker/data/law-02.05.02-000/

Hvor ved du det fra - jeg kan ikke se noget på aldi.com om dette.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Olsen

Dato : 28-11-02 16:51

"Kasper Hyllested" <hyllested@socialdemokratiet.dk> wrote in message

> Hvor ved du det fra - jeg kan ikke se noget på aldi.com om dette.

De har sendt en brochure ud - tilbuddet gælder fra på søndag og ikke i
næste uge.

Olsen