Cpu priser.
Fra : -ZyklonB-

Dato : 26-11-02 18:37

Hej

Er der ikke en hjemmeside hvor man se piser på cpu'er dag for dag.
Ikke a-la edbpriser.

MVH

Brian Hansen

Fra : BorreBoy

Dato : 26-11-02 19:27

"-ZyklonB-" <zyklonb@zyklonb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der ikke en hjemmeside hvor man se piser på cpu'er dag for dag.
> Ikke a-la edbpriser.

Forstår ikke helt dit spørgsmål, men her kan du da se nogle priser:

http://www.windrivers.com/

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 26-11-02 19:33

> Er der ikke en hjemmeside hvor man se piser på cpu'er dag for dag.
> Ikke a-la edbpriser.

Jeg vil gerne have et æble. Det skal bare ikke være et æble.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-11-02 19:38

"-ZyklonB-" <zyklonb@zyklonb.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der ikke en hjemmeside hvor man se piser på cpu'er dag for dag.
> Ikke a-la edbpriser.
>
> MVH
>
> Brian Hansen

Med det alias fortjener du sku ikke at få nogen hjælp. Jeg går ud fra at du
ved, at Zyklon B er den gasart, som blev brugt til at dræbe tusindvis af
mennesker i de nazistiske udryddelseslejre under anden verdenskrig. Men du
er vel bare en bumset pubertetsunge, som ikke har nogen respekt for noget
som helst, en rigtig Brian ikke sandt?
Fy for satan!

med uvenlig hilsen
Preben

Fra : H.O.T

Dato : 26-11-02 20:47

> [...]
>
> med uvenlig hilsen
> Preben
>
> Og hvad har det med dk.edb.hardware at gøre???????
Henrik

Fra : Bent Grin

Dato : 26-11-02 20:51

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

> Henrik

Det er vel blot en opfordring til almindelig takt og tone.

Jeg støtter sgu Preben. Brian er en rigtig Brian. Looooser!

Bent

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-02 22:24

>"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

>Det er vel blot en opfordring til almindelig takt og tone.
>
>Jeg støtter sgu Preben. Brian er en rigtig Brian. Looooser!

Nu er der altså gået 50 år, og manden kan kalde sig hvad han vil.
Man kan sku' ikke blive ved at hænge i fortiden.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-11-02 22:37

> Nu er der altså gået 50 år, og manden kan kalde sig hvad han vil.
> Man kan sku' ikke blive ved at hænge i fortiden.

Den, der glemmer sin historie, er dømt til at gentage dens fejltagelser.

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Eske

Dato : 27-11-02 10:10

> Den, der glemmer sin historie, er dømt til at gentage dens fejltagelser.

Bulls**t. Det eneste historien nogensinde har lært os er at vi IKKE lærer
noget af vores fejltagelser. Ellers ville vi sgu nok ikke stå med den her
verdenssitutation lige nu, vel?

Erfaring er singulær. Visdom kan aldrig nedlæres. Historien er fiktion.

Fra : Danish Bacon

Dato : 28-11-02 00:37

--

> Den, der glemmer sin historie, er dømt til at gentage dens fejltagelser.

Se det er hvad jeg kalder et godt citat eller om man vil..en god
talemåde....

mvh
Kim

Fra : Bent Grin

Dato : 26-11-02 22:38

<Lars> skrev i en meddelelse news:3de3e5c7.5607052@dtext.news.tele.dk...

> Nu er der altså gået 50 år, og manden kan kalde sig hvad han vil.
> Man kan sku' ikke blive ved at hænge i fortiden.

Nej, det skal man vel ikke. Det samme siger efterkommerne til de 6 millioner
jøder nok også...

Selvom det er 60 år siden så kalder jeg mig jo heller ikke for Adolf Hitler.
Det er syg humor og det giver mig dårlig smag i munden at man kan lave sjov
med det.

Mvh Bent

Fra : Peter

Dato : 26-11-02 20:50

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

> du

Lige så meget som dit og nu også mit indlæg!

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 26-11-02 23:53

Preben Andersen wrote:

> Med det alias fortjener du sku ikke at få nogen hjælp. Jeg går ud fra at du
> ved, at Zyklon B er den gasart, som blev brugt til at dræbe tusindvis af
> mennesker i de nazistiske udryddelseslejre under anden verdenskrig.

Ja, og der blev smidt brintbomber over Nagasaki og Hiroshima, og
miltbrandbakterier(Anthrax) kan udrydde hele befolkninger..
Ville du også have samme mening om ham hvis han havde kaldt sig Anthrax
eller H-bomb?

Jeg associerer ikke midlet med nazisme, kun med at det er farligt.

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 29-11-02 00:24

> [...]
> miltbrandbakterier(Anthrax) kan udrydde hele befolkninger..
> Ville du også have samme mening om ham hvis han havde kaldt sig Anthrax

Der er faktisk et band der hedder Anthrax (har et par cd'er med dem).
Jeg ved dog ikke om de stadig må hedde det.

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Leony

Dato : 29-11-02 08:54

"Jeppe Ladefoged" <j.ladefoged@NOSPAMlundbergvest.dk> skrev i en
meddelelse news:as684n$5hs$1@sunsite.dk

> Der er faktisk et band der hedder Anthrax (har et par cd'er med dem).
> Jeg ved dog ikke om de stadig må hedde det.

Så vidt jeg ved så har de aldrig heddet andet end Anthrax, siden de blev
dannet i juni '81, så mon der er nogen der kan forbyde dem det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren

Dato : 29-11-02 18:09

On Fri, 29 Nov 2002 08:53:42 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

> [...]
>
>Så vidt jeg ved så har de aldrig heddet andet end Anthrax, siden de blev
>dannet i juni '81, så mon der er nogen der kan forbyde dem det.

Se bare Disneyland after Dark, i dag er det DAD ( forkortelse for
Disneyland after Dark)
Søren
Nørrrebro

Fra : Henrik Dissing

Dato : 01-12-02 00:32

On Fri, 29 Nov 2002 00:23:59 +0100, Jeppe Ladefoged wrote:

>Der er faktisk et band der hedder Anthrax (har et par cd'er med dem).

Og der var engang et punk band som hed Zyklon B, men skulle vi ikke tage at
vende tilbage til hardware-snakken?

(Jeg synes også at man må være idiot for at vælge sådan et nickname, men det
er nu heller ikke alt for smart at starte en diskussion om det i denne
nyhedsgruppe. Er der noget internettet har lært mig, er det at det er bedst
at ignore idioter).

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Noller