Har du et ZIP drev og bor i Kbh ?? (eller ~
Fra : Michael Lynge

Dato : 26-11-02 17:54

Jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg har fået en floppydisk som hedder "ZIP 100 MAC100 Iomega" og som
indeholder nogle data (fotos/billeder).

Derfor har jeg brug for en som kan åbne denne disk og som bor i stor-kbh,
således at jeg kan komme forbi og få hevet de data ud af den disk.

Naturligvis kræves der også en cd-rom brænder på stedet - så jeg kan få de
som er på zipdisken over på et andet medie, evt. cd-rom. (cd-rom disk har
jeg med).

Så er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig?

Mvh
Michael

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 26-11-02 19:50

Hej!

Du er velkommen til at kigge ind her – men det er nok en god idé at ringe
i forvejen.

Erik Gjøe Geleff
Margerittens kvarter 21
DK 2990 Nivå

Tlf. 49149550

Fra : Michael Lynge

Dato : 27-11-02 01:51

Hej Erik
Tusind tak for hjælpen, men jeg tor at have fundet en venlig sjæl som gratis
sender mig et drev - endda fra Jylland

Mvh
Michael

PS: Nivå er måske også for langt væk for mig

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-11-02 05:06

Hej Michael

Du skal blot være opmærksom på, hvis du ikke er Mac bruger men PC bruger, at
din PC ikke normalt kan læse Mac formatterede diske, - hverken zips eller
floppier. Hvis du bruger PC, skal du have fat i programmet MacDrive2000, så kan
du læse og skrive til Mac formatterede medier.

mvh. Eriik Richard

Fra : Michael Lynge

Dato : 27-11-02 09:21

Hvis du bruger PC, skal du have fat i programmet MacDrive2000, så kan
du læse og skrive til Mac formatterede medier.
mvh. Eriik Richard

oki - tak for tippet
vh\mich.

Fra : Michael Lynge

Dato : 27-11-02 14:22

Hvis du bruger PC, skal du have fat i programmet MacDrive2000, så kan
du læse og skrive til Mac formatterede medier.
mvh. Eriik Richard

Hej Erik
Har hentet MacDrive 2000 til PC
Takker
Vh\m

Fra : [3500] Preben Bødker~

Dato : 27-11-02 00:16

Michael Lynge <christiansbro@hotmail.com> wrote:
> Så er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig?

Yes
Tlf. 4444 6153

--
Preben Bødker Nielsen
Ravnekrogen 14 . Hareskovby . 3500 Værløse

Fra : Michael Lynge

Dato : 27-11-02 01:52

Hej Preben
Tusind tak for hjælpen, men jeg tror at have fundet en venlig sjæl som
gratis sender mig et drev - endda fra Jylland

Mvh
Michael

PS: Værløse er måske også for langt væk for mig

Fra : Mikael Kern

Dato : 27-11-02 13:56

> Så er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig?

Kan hjælpe - bor på Frederiksberg
mvh Mikael Kern
--
Arbejdeskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Michael Lynge

Dato : 27-11-02 14:21

Hej Mikael

Jeg får tilsendt et zipdrev, men vil evt. komme tilbage til dig såfremt det
ikke virker.
vh\m