søge steder
Fra : Jørgen

Dato : 26-11-02 16:43

Hej

Er der på nette et sted hvor man kan søge på personer, over hele
verden, ligesom f.eks. vores telefonbog.

på forhånd tak

Jørgen Bodholdt
2610 Rødovre

Fra : musse larsen

Dato : 26-11-02 17:42

Jørgen <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev:
>Hej
>
>Er der på nette et sted hvor man kan søge på personer, over hele
>verden, ligesom f.eks. vores telefonbog.

http://www.trellian.com/dk/pwolf/
musse larsen

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 26-11-02 19:32

Prøv

http://217.28.160.161/yp/Navnebogen/White

og vælg så

Internationale Navneregistre

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
sidst opdateret 16. nov. 2002

Fra : Bobber

Dato : 27-11-02 09:24

Hej

"Tom Stryhn Sr." <stryhn@email.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv
>
> http://217.28.160.161/yp/Navnebogen/White
>
> og vælg så
>
> Internationale Navneregistre
Jeg har prøvet dette, virker fint, men hvordan "knækker" man lige det norske
Telefonkatalogen. Man skal åbenbart være registreret nordmand med norsk
"CPR-nummer" for at få lov til at søge i den. Ærgerligt når man bare vil
finde adresse og telefonnummer på sin svigerfar, som er flyttet til Norge.

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 27-11-02 12:56

"Bobber" <nomail@hotmail.com> skrev i melding

> [...]
> finde adresse og telefonnummer på sin svigerfar, som er flyttet til Norge.

Jeg foreslår at du skriver til en norsk nyhetsgruppe, og kanskje
noen da slår opp for deg. Du kan prøve på no.alt.undring, eller
no.fritid.slektsforskning.diverse. Du kan også sende meg navnet
hans privat, og så kan jeg prøve å gå inn på Telefonkatalogen
på nettet. Jeg må tilføye at jeg aldri har gjort det før.

Anne Lise Hovdal

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 26-11-02 20:46

http://www.phonenumbers.net