Knap indsat i movieclip ?
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 06-12-00 11:07

Jeg har lavet en fil med 6 scener. På en af dem har jeg et tekst-movie clip
der aktiveres (scroller op og ned ) når der rulle henover henholdvis op og
ned knap
movieclippet er gemt i en maske og er derfor kun synlig i maskeområdet.
I første frame på movieclippet er der indsat stop i frame 30 er keyframe
frame 31 er keyframe med GoTo current scene 30 andplay. Dette virker fint
MEN når movieclippet er helt scrollet ned er der nederst i movieclippet
indsat en knap.
Jeg giver nu knappen et script hvor den skal springe til en anden scene og
play.
Problemet er at den hopper til toppen af movieclippet i det synligetekstfelt
og vil ikke springe til en anden scene- Hvorfor ??
PS jeg har tjekket koden og ligemeget om jeg definerer scener med frame nr
eller med label hjælper det ligemeget

Jeg vil være meget gald om du kunne give et godt tip

mvh

Flemming

flemming.lovenhardt@rig1.dk