Daggamle kyllinger - bestilling
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 26-11-02 12:58

Hejsa.
Er der nogen, der kunne tænke sig at dele en kasse daggamle kyllinger med
mig? (ja, ja, I kan godt tørre de smørrede grin af - det var ikke dét, jeg
mente *GG*)

Jeg bor jo ikke så langt fra Triova, der leverer dem, så jeg kan tilbyde at
afhente, og evt. tage dem med til København til Remiseudstillingen. Det
kræver jo så, at I har nogen til at tage dem hjem i fryseren, hvis I selv
skal udstille hele dagen.

Kyllingerne sælges i kasser á ca. 350 stk, pris 125 kr. Jeg skal ikke selv
bruge mere end ca. 35 ad gangen, derfor søger jeg nogen, der kan aftage
resten.

De gasser kyllinger næste gang d. 5/12 og der skal bestilles en uge i
forvejen, dvs. senest på torsdag.

Nogen, der er interesseret?

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Kate

Dato : 27-11-02 23:30

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> Kyllingerne sælges i kasser á ca. 350 stk, pris 125 kr. Jeg skal
> ikke selv bruge mere end ca. 35 ad gangen, derfor søger jeg nogen,
> der kan aftage resten.

Jeg har jo tit spekuleret på om mine kunne være interesseret i sådan en
godte. Sidst jeg lavede kylling til mig selv fik kattene benene, inden
stegningen af resten af kyllingen, og det var vældigt populært hos dem,
specielt Johan. Ham så jeg faktisk slet ikke resten af den aften med
mndre jeg gik ud i køkkenet

Hvor mange katte er det nu du har? Og hvor tit gi'r du kyllingerne?

Jo, jeg tror godt jrg tør slå til, men ved ikke helt hvor mange jeg
kunne tænke mig.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 27-11-02 23:37

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, jeg tror godt jrg tør slå til, men ved ikke helt hvor mange jeg
> kunne tænke mig.

Du kan komme ud til mig og hente et par stykker du kan
teste med.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Kate

Dato : 27-11-02 23:47

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in

> "Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan komme ud til mig og hente et par stykker du kan
> teste med.

Det tilbud kan du tro jeg vil tage imod med kyshånd, tak.
Jeg smider lige en privat mail så vi kan aftale nærmere.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 28-11-02 22:46

Hej Kate (og Lisbeth og Helle)

Jeg har bestilt 1 kasse, men de opfordrede mig til at bestille 2 og undgå
ekspeditionsgebyret. Da Lisbeth gerne vil aftage en hel kasse, vil jeg i
morgen bestille en ekstra (da de selv har opfordret mig til at finde ud af,
om jeg kunne bruge en til, regner jeg med at det er ok, selv om der egentlig
var deadline i dag).
Du kan derfor sagtens være med til at dele den kasse, Helle og jeg skal
have. Deleprisen bliver sådan cirka (så vidt jeg kan regne ud) 4 kr for 10
stk, så det er ingen større udskrivning. Jeg tror nok, jeg vil ompakke
"delekassen" til 10-styks poser, så er de nemmere at få plads til.
Skulle der være andre, der har lyst til at aftage et par poser, er det
stadig muligt. Gerne nogen, der kan tage imod den 8. i Remisen.

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 30-11-02 23:13

> Jeg har bestilt 1 kasse, men de opfordrede mig til at bestille 2
> og undgå

Jeg skal godt nok hjem til Helle efter et par stykker for at se om det
er noget. Jeg er dog så fortrøstningsfuld at iaf Johan gerne vil spise
dem. Ellers må jeg jo prøve at forære dem væk til andre jeg kender der
har kat
Vi må lige finde ud af hvordan vi finder hinanden i Remisen. Det var
den 12/12 ikke?

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-11-02 23:43

In article <3de937ff$0$47048$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote:

> Vi må lige finde ud af hvordan vi finder hinanden i Remisen. Det var
> den 12/12 ikke?

Øhm - jeg har nu tænkt mig at komme d.8/12

Fra : Kate

Dato : 01-12-02 01:54

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@yahoo.com> wrote in

> Øhm - jeg har nu tænkt mig at komme d.8/12

Nårh ja, det må jeg vel så også hellere
Det var lige lidt dato-forveksling der var gang i der.

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-12-02 14:08

Hej Ann
Hvis du kommer til Remisen må du huske at hilse på Donna og Dittes
lillesøster. Kirsten har meldt hende til, hun er chokolademasket.
Hilsen (farmor) Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-12-02 00:07

In article <3dea0a08$0$18569$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hej Ann
> Hvis du kommer til Remisen må du huske at hilse på Donna og Dittes
> lillesøster. Kirsten har meldt hende til, hun er chokolademasket.
> Hilsen (farmor) Vibeke

Ja, jeg ved det, fik en mail fra Kirsten idag Det må være frøken
Fair Blue Eyes, ikke? Jeg glæder mig til at se om hun ligner
storesøster

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-12-02 00:01

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Øhm - jeg har nu tænkt mig at komme d.8/12

Hej Ann.
Kommer du som udstiller, hva'? Jeg ville nemlig så gerne se din Ditte

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-12-02 00:27

In article <ase4ip$g31$2@sunsite.dk>, Else Gyldenkærne
<gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote:

> Hej Ann.
> Kommer du som udstiller, hva'? Jeg ville nemlig så gerne se din Ditte

Nej jeg beklager, der kommer kun mig - og min mand måske Vi skal
bare kigge.
Ditte er da ved at få sig en hel lille fanklub! Jeg kan huske at Trine
A også havde et godt øje til hende i sin tid...

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-12-02 00:57

Det lyder rigtig godt, Else.
Jeg har et par mislinger, som sidder her og slikker sig om
munden ved tanken om alle de dejlige kyllinger

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Pia J

Dato : 02-12-02 10:09

Egentlig burde jeg da også teste det på mine små... hvad er mindste antal du
vil sælge? Jeg kommer ikke til Remisen, men vi bor jo forholdsvis tæt på
hinanden.

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-12-02 17:47

> [...]
du
> vil sælge? Jeg kommer ikke til Remisen, men vi bor jo forholdsvis tæt på

Hej Pia

Jeg regner med at pakke dem i poser á 10 stk, så minimum må vel være 1 pose.
Og du skal være velkommen til at komme forbi.

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 03-12-02 11:08

jamen så vil jeg da gerne prøve en pose til at starte med :) Hvilke tider er
du hjemme?

:Pia