http://www.funfishing.dk/
Fra : Allan

Dato : 26-11-02 12:18

jeg vil bare andbefale at man ikke køber sit fiske grej her
http://www.funfishing.dk/

da man ikke modtager det man har betalt for !

tjek sidens gæstebog inden det siger det hele

Fra : Silverflame

Dato : 26-11-02 18:00

Jeg har nu handlet der indtil flere gange og har aldrig haft nogen
problemer af den kaliber. Har der været småforsinkelser, har han altid været
meget reel overfor mig. Jeg vil da anbefale, at de der har problemer
forsøger at ringe til manden og se om ikke man kan rede trådene ud. Hans
tlf.nr. og adresse står på hjemmesiden, ellers er nummeret her: Tlf. 97 35
37 06.
Iøvrigt kan jeg ikke forstå at du skriver, at man ikke får det man har
betalt for!? Jeg har da aldrig betalt for noget, før jeg har fået fakturaen,
og dermed varene!
MVH Mikael Knop.

Fra : Allan

Dato : 26-11-02 19:51

jeg har bestildt en masse d 4/6 2002 og har ringet til han en gang og
skrevet på mail 3 gane alle gange har han lovet at få det sendt først
kommende søndag men jeg har stadig ikke set skyggen til varene. medhensyn
til forud betaling har jeg en ven der har bestildt og betalt med dankort han
har heller ikke fået nogle varer og siger pengene er trukket fra kontoen om
det så passer ved jeg ikke men det er hvad han fortæller mig . jeg handler
nu ved www.godtgrej.dk der får man sine ting 2 dage efter man har bestildt .

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-11-02 21:45

On Tue, 26 Nov 2002 19:50:50 +0100, "Allan" <s-ray@tdcadsl.dk> wrote:

>forud betaling har jeg en ven der har bestildt og betalt med dankort

Jeg har lige afbestilt en ordre, da jeg syntes der gik for lang tid.
Så jeg er også trætte af dem.
Og angående forudbetalingen tror jeg din ven taler usandt

Fra siden:

" Principielt er al handel kontant, men da det er besværligt at styre
forudbetalinger, har vi besluttet at spare vore kunder for
efterkravsgebyrer.
Vi sender varerne samt et girokort, som du skal betale inden 8 dage.
Vi forbeholder os dog ret til stadig kun at sende pr. efterkrav, hvis
særlige forhold gør sig gældende.

Alle varer forbliver Fun Fishings ejendom, indtil fuld betaling
foreligger.

Knæk og Bræk
Claus "

Og jeg kan heller finde noget ang dankort-betaling.

Ret skal være ret.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Rikard Jensen

Dato : 26-11-02 21:54

Jeg har handlet der et par gange.

Første gang bestilte jeg en stol og en æske bly. Blyet lå i postkassen dagen
efter. Stolen så jeg aldrig.

Anden gang bestilte jeg stolen igen, da den var kommet på tilbud. Jeg
forventede derfor at den var kommet hjem. Igen gik der et stykke tid, inden
jeg modtog en anden type stol.

Jeg synes det er lidt dårligt at de varer han annoncerer med ikke er på
lager, eller umiddelbart tilgængelige. Det kan jeg ikke bruge til noget.

Mht. betaling og generel forsendelse synes jeg egentlig at han er rimelig
nok. Der har jeg i hvert fald ikke haft problemer.

mvh

rikard jensen