Harddisk problemer - forslag ønskes
Fra : Per Kristensen

Dato : 26-11-02 09:19

Min ene HD har det vist ikke så godt. Det startede med at Windows XP låste
under opstart. HD lampen lyser bare konstant og maskinen kører ikke videre.
Så formaterede jeg C: drevet og ville installere Windows igen, men den låser
igen under installationen. I dag ville den så slet ikke boote på min
slave/sekundære HD, så det må være den der har været problemet hele tiden? I
BIOS skriver den noget med ST3456'' '' '' '' '' '' '' '' '' '' ' ''. Altså
drevnavn efterfulgt af en lang række mærkelige tegn.

Begge diske er Seagate Baracuda IV 80GB. Jeg har kørt Seagte Tools hurtig
testen, som ikke fandt noget galt.

Mon der er nogen måde at rede data ud fra den?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-11-02 10:33

Har du husket at flytte jumper på slaven, så den er opsat som slave?

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk
http://hjem.get2net.dk/egin

Per Kristensen <pzk@crayon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de32fa4$0$617$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-11-02 13:11

"Erik Ginnerskov" <egin@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Har du husket at flytte jumper på slaven, så den er opsat som slave?

Huh? Det er ikke en ny disk. Den har jo kørt før.