Så er Bastian på nettet :o)
Fra : Trine A.

Dato : 25-11-02 23:23

Så har vores lille Bassemand fået sin egen profil og sit eget album....er
han ikke skøn??

--
Mange hilsener
Hæmoriden, Thomas, Bastian og Trine

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-11-02 23:37

"Trine A." <ta@kirstein.dk> skrev i en meddelelse
> Så har vores lille Bassemand fået sin egen profil og sit eget album....er
> han ikke skøn??

Jo, absolut. Rød(blotched?) med hvidt ER nu også en flot farve

Men når man nu ser det sidste billede af ham:
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Mu
sen&picnumber=1280>
så er det da indlysende klart, at han skulle have heddet Mogens Lykketoft
*GGG*

Nå okay, Bastian er nu også et pænt navn.

Mvh. Else.

Fra : Trine A.

Dato : 26-11-02 09:32

Hej Else

> Jo, absolut. Rød(blotched?) med hvidt ER nu også en flot farve

Øh jeg ved at han er rød og hvid...men det er oz det....jeg har ikke
forstand på de der betegnelser

> [...]
> sen&picnumber=1280>
> så er det da indlysende klart, at han skulle have heddet Mogens Lykketoft

*gg* det var faktisk oz min første indskydelse...men kæresten nedlagde VETO

Hilsen
Trine

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-11-02 10:04

Sikke en dejlig dreng.
Og jo, han ser ud til at være blotched tabby
(brede striber, med en cirkel på siden)

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Kate

Dato : 27-11-02 23:19

"Trine A." <ta@kirstein.dk> wrote in

Hvor er Bastien en fin mis, selvfølgelige får han sig charmet ind på
Luna, han kan ikke andet. Fik lige kigget på Luna igen, hun ser altså
også utroligt sød og blød ud.

> *gg* det var faktisk oz min første indskydelse...men kæresten
> nedlagde VETO

Åh, det var da godt. Stakkel kat at skulle hedde Mogens

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Trine A.

Dato : 28-11-02 09:34

> Luna, han kan ikke andet. Fik lige kigget på Luna igen, hun ser altså
> også utroligt sød og blød ud.

Hej Kate

Tusind tak...jeg er oz meget stolt af hende
Efter at jeg har skiftet foder har hendes pels også skiftet markant
udseende....hun har virkelig en rigtig lækker blød og skinnende pels *ss*

Hilsen
Trine

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-11-02 20:05

Hej Trine

> [...]
Lykketoft

> *gg* det var faktisk oz min første indskydelse...men kæresten nedlagde

Kan jeg godt forstå *g*. En rød kat kan da ikke hedde andet end Bastian
skulle jeg hilse og sige. Se selv min profil, og kig på Dejbjærg´s Bastian
*s*.........

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Trine A.

Dato : 29-11-02 08:47

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> *s*.........
>
> Mvh. Trine
>
> Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s

Hej Trine (Pænt navn i øvrigt *gg*)

Din Bastian er vel nok oz lækker Jeg ville faktisk meget gerne have haft
en orientaler, men kæresten synes de ligner flagermus *ss* sorry, men det er
et direkte qoute Selv synes jeg de har et enormt dejligt udtryk og et
dejligt temperament!!

Mange hilsener
Trine

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-11-02 21:26

Hej Trine!

> Hej Trine (Pænt navn i øvrigt *gg*)

Helt enig *g*..............selv om jeg indimellem godt kan føle mig en smule
fornærmet over at mine forældre opkaldte mig efter dere første gravhund som
også hed Trine..........ikke at jeg har noget imod gravhunde, men alligevel
*lol*

> Din Bastian er vel nok oz lækker

Han takker mange gange

> [...]
er
> et direkte qoute Selv synes jeg de har et enormt dejligt udtryk og et

Du behøver sørme ikke undskylde. Som små ligner de små flagermus (og det
siger næsten alle som har set dem *g*, andre synes de ligner en Gizmo) - men
det er kun en ekstra charme. I mine øjne findes der ikke en smukkere og mere
elegant katterace når de først er blevet voksne (nå ja, selv bland
orientalere findes der selvfølgelig småfede klumpedumper *g*), og så elsker
jeg deres sociale væsen og deres "look" - men jeg er jo også forudindtaget
*g*.

Fra : Elwarth

Dato : 25-11-02 23:43

Hej alle 4

> Er han ikke skøn??

Absolut! En rigtig lille nusergøj
Jeg har også et blødt punkt for sådan nogle rødtabby med hvid. Har selv en
af slagsen, Simba, som er makreltabby.

Venligst
Dorthe

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 26-11-02 11:21

> Så har vores lille Bassemand fået sin egen profil og sit eget album....er
> han ikke skøn??

Han er godt nok dejlig :) Utrolig flotte farver, men nu /skulle/ jeg jo også
selv have en rød kat sidst jeg investerede så jeg er nok lidt forudindtaget.
Anyways, hvordan tager Luna det hele?
Mvh
Vibeke

Fra : Trine A.

Dato : 26-11-02 11:45

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> wrote in message

> [...]
også
> selv have en rød kat sidst jeg investerede så jeg er nok lidt

Hej Vibeke

Jo, hun tager det faktisk rimeligt ok....hun hvæser en del af ham, men hun
er også meget nysgerrig *gg* Så jeg er fuld af fortrøstning Han skal nok
få charmet sig vej ind på hende *ss*

Hilsen
Trine