P4 2.A ~ P4 2.0
Fra : 7130

Dato : 25-11-02 23:28

Hej NG

Er der en eller anden venlig sjæl der kan fortælle mig hvad forskellen er på
de to ovenstående CPU`er

Jack Vallentin - Juelsminde

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 26-11-02 13:10

7130 wrote:

> Hej NG
>
> Er der en eller anden venlig sjæl der kan fortælle mig hvad forskellen er på
> de to ovenstående CPU`er
>
> Jack Vallentin - Juelsminde

Uden at have en link til svaret, mener jeg at P4 2.0A er med Northwood
kernen - dvs 512 kb cache i stedet for 256 kb samt et lavere
strømforbrug.

/klaus

Fra : 7130

Dato : 26-11-02 17:22

Tak for svaret, jeg kan se på kassen at det er en 512KB.
Men er det den eneste forskel ?

Jack V

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 27-11-02 10:39

7130 wrote:

> Tak for svaret, jeg kan se på kassen at det er en 512KB.
> Men er det den eneste forskel ?
>
> Jack V

> er på

Fandt denne sammenligning :