Ny lowend maskine?
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 25-11-02 23:06

E der nogen der kender en god net-shop som dækker nedenstående behov med en
færdigsamlet maskine? Jeg ved godt at næsten alle net-shops tilbyder noget
tilsvarende, det jeg efterlyser er altså særligt gode tilbud til lowend
brugere... Hvis prisen ikke stiger for meget er design og støjdæmpning
vægtede parametre!

Mvh Thomas

>Jeg ønsker en stationær komputter med 256 RAM En harddisk på ca. 40 GB
>Internetadgang med outlook express,power point,og så vil jeg gerne engang i
fremtiden kunne >overføre mine fotobilleder fra dias og fra fotografier så
jeg kan bruge dem i undervisning.Skærmen >bliver nok en fladskærm.Så vil det
altid være rart med en køler der ikke larmer for meget.Udseende >er lige
meget da pc-er skal stå inde på kontoret.

Fra : Jimmy

Dato : 25-11-02 23:08

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> wrote in message
> E der nogen der kender en god net-shop som dækker nedenstående behov med
en
> færdigsamlet maskine?

På edbpriser kan du klikke på Computere og vælge Saml selv.
Der kan du få en 850 mhz for 1900.

Mvh
Jimmy

Fra : Kristian Espensen

Dato : 26-11-02 00:50

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message

> "Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> wrote in message
> en
>

> På edbpriser kan du klikke på Computere og vælge Saml selv.
> Der kan du få en 850 mhz for 1900.

Jeg vil anbefale at du minimum bruger 2500 kroner på en computer. De 600
kroner er givet godt ud! Desuden vil Thomas have en færdig samlet computer!

Her kan du selv sætte maks. pris og så vælge den du bedst kan lide: Er
samlet og uden skærm:

http://www.edbpriser.dk/computere/homemade.asp?ID=4

Jeg vil anbefale sådan en udfra de opgivne oplysninger fra forhandler:
3095 kroner:
1900+ XP
256 MB SD RAM PC-133
60 GB HARDDISK UDMA 100 IDE 7200 RPM
1.44 MB FLOPPYDREV
52 X CDROM
10/100 MBIT NETKORT
http://www.data1.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=187

Hurtig og billig computer må man sige. Kender ikke forhandler.

--
Med venlig hilsen Kristian Espensen