Hvilken slags DDR -Ram?
Fra : Jochke

Dato : 25-11-02 18:23

Hej NG.

Hvilken slags DDR-Ram skal jeg bruge til dette MB:
http://www.matsonic.com.tw/eng/productsdata/ms8137c.htm

Synes godt nok det er en jungle med de der DDR-Ram blokke.

/Jochke

Fra : Bent Grin

Dato : 25-11-02 18:53

Hej!

Jeg har kigget lidt på dit kort. Vær opmærksom på at der kun er to slots til
DDR-ram. Check lige før du køber noget nyt at der er en slot fri.

Fandt det her på google:

Memory
Two 168-pin SDRAM DIMM and two DDR sockets support PC100/133 SDRAM up to
768MB or PC1600/2100 DDR Memory up to 2GB

Mvh Bent

Fra : Leony

Dato : 25-11-02 21:22

"Jochke" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken slags DDR-Ram skal jeg bruge til dette MB:
> http://www.matsonic.com.tw/eng/productsdata/ms8137c.htm
> Synes godt nok det er en jungle med de der DDR-Ram blokke.

På denne side:
http://www.matsonic.com/ms8137c.htm
står der at dit board understøtter DDR-RAM pc1600 og pc2100. Så hvis du
køber sådan en stang og mærket er Samsung så kan det ikke gå helt galt. Husk
at købe tilsvarende eller bedre end det du har, da langsomste blok bestemmer
hastigheden.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/