Lyd....
Fra : = BuFFer =

Dato : 01-12-00 17:19

Hej...
Flash 4
Jeg har en movie hvor der skal være musik på, som loop'er
Hvordan laver jeg en ON/OFF knap nemmest ???

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : fast75

Dato : 02-12-00 12:48

= BuFFer = <som-om-jeg-gidder-@-have-spammail.ha> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bdQV5.4954$S3.183354@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Flash 4
> Jeg har en movie hvor der skal være musik på, som loop'er
> Hvordan laver jeg en ON/OFF knap nemmest ???

www.visual-fx.net finder du et par tutorials på dette.
Der er sikkert også et par på www.flashkit.com

Men kort fortalt tager du 1 stk movieclip med 2 frames. I frame 1 ligger du
en knap med goto next frame action. I samme frame ligger du dit loop. I
frame 2 ligger du anden knap med goto previous frame action. I samme frame
laver du en stop all sounds action. Voila!

fast75