MS Windows
briani 27239
OUTLOOK hjælp ???
Fra : Johnny

Dato : 25-11-02 12:55

Jeg har igennem MEGET lang tid modtaget nogle e-mails fra diverse sex sider
på engelsk... Jeg har ikke ønsket at modtage disse.... Hvordan kan jeg
blokere for dem=?? Ved at jeg kan blokere afsender !! Men der skal jeg
makrer en mail ad gangen for at det virker...!! Idag modtog jeg 145 mails af
den slags...! Og så tager det jo meget lang tid at blokere en ad gangen !!

Hjælp ønskes !!!!!

Fra : Madsen

Dato : 25-11-02 13:16

Johnny skrev:

> Jeg har igennem MEGET lang tid modtaget nogle e-mails fra diverse
> sex sider på engelsk... Jeg har ikke ønsket at modtage disse....
> Hvordan kan jeg blokere for dem=??

Prøv i den gruppe hvor Outlook-hajerne sidder.
<news:dk.edb.internet.software.mail+news> eller

Madsen.

Fra : Brian Haldborg

Dato : 12-12-02 16:31

Du Købe Norton Internet Security 2003 Den Nogle Som hedder spam alert og
det virker fint. link til Norton Internet Security 2003

https://www.symantecstore.com/dr/sat/ec_MAIN.Entry10?V1=437837&PN=1&SP=10023

Hilsen Brian Haldborg