Ang. FD-kabel
Fra : Kyllerylle

Dato : 25-11-02 12:58

Kan man ikke klippe et diskettedrevsspaghettikabel over der er for langt og
stadig bruge det, da der sidder 2 porte, men jeg skal kun bruge det ene. Det
er aaaaaalt for langt ?

mvh.
Peter

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-11-02 13:45

On Mon, 25 Nov 2002 12:57:32 +0100, "Kyllerylle"
<kyllerylle@tdcadsl.dk> wrote:

>Kan man ikke klippe et diskettedrevsspaghettikabel over der er for langt og
>stadig bruge det, da der sidder 2 porte, men jeg skal kun bruge det ene. Det
>er aaaaaalt for langt ?

Det kan du godt, bare sørg for at klippe den rigtige ende.
Leder 10 - 16 er snoet i det stik der sidder i drevet.

Alternativt kan du skille det ene stik og klemme det fast et andet
sted.

--
Jens

On the wrong end of the Information Superhighway.

Fra : Leony

Dato : 25-11-02 14:54

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du godt, bare sørg for at klippe den rigtige ende.
> Leder 10 - 16 er snoet i det stik der sidder i drevet.
> Alternativt kan du skille det ene stik og klemme det fast et andet
> sted.

Som supplement til ovenstående er her en guide med billeder:
http://www.7volts.com/shorten.htm
Jeg har selv lavet tricket på begge mine maskiner.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-11-02 19:32

On Mon, 25 Nov 2002 14:54:20 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Som supplement til ovenstående er her en guide med billeder:
>http://www.7volts.com/shorten.htm

Hov! Det var en fed side.... hermed føjet til samlingen.

--
Jens

3 worst words to hear during sex: "Honey, I'm home!"