MS Windows
briani 27239
Default User - Windows 2000 ???
Fra : Tigeren

Dato : 25-11-02 11:07

Hej Nyhedsgruppe.

Jeg har fået mig et rimeligt belastende problem. Jeg er ved at lave et
Windows 2000 image til min arbejdsplads.
Da mit image skal bruges til mere end 150 ens computere har jeg lavet en
user som har forudindstillet alle de
indstillinger som brugerne skal have. Sikkerhed i word, excel, outlook osv.
Jeg har sat explorer til at starte på
firmaets startside og sat baggrundsbillede mm. Inden jeg så laver image
kopierer jeg brugerindstillingerne over i
default user således at det er de indstillinger brugeren får første gang
han/hun logger på. Mit problem er bare at
ingen af brugerne kan printe ud på lokale printere. Netværksprintere kører
fint. Hvis jeg kopierer den gamle default
user tilbage så kører printerne fint. Jeg har ændret sikkerheden på filerne
inden jeg kopierer dem over således at
alle har adgang til dem...

Hvor i Default User ligger disse indstillinger som gør at printeren ikke
virker?
Findes der et sted hvor jeg nødagtigt kan se hvilke filer i profilen som
gemmer de forskellige indstillinger?

Håber en eller anden kan hjælpe...

Mvh

Lasse

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 08-02-03 00:38

On Mon, 25 Nov 2002 11:07:25 +0100, "Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote:

> [...]
>virker?
>Findes der et sted hvor jeg nødagtigt kan se hvilke filer i profilen som

Kører du domain eller workgroup ?
Min erfaring siger at printere skal installeres manuelt. Jeg har
forsøgt med MSsms og zenworks-snapshot, det vil bare ikke virke at
lægge printere på via kopiering, de skal installeres.
/Hans