Farve på skærm
Fra : Christophersen

Dato : 25-11-02 08:40

Hej.

Min venindes computer er blevet flyttet fra et rum til et andet rum, og
efter flytningen mangler den røde farve i alt grafik på skærmen.

Hvad kan der dog være sket - flytningen af skærmen foregik stille og roligt.

Håber på nogle gode bud.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh

Jesper

Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-11-02 10:34

"Christophersen" <Christop@post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter flytningen mangler den røde farve i alt grafik på skærmen.
>
> Hvad kan der dog være sket - flytningen af skærmen foregik stille og

Hej !

Prøv at rykke, bukke, trække, trykke i kablet til skærmen.
Det kan også være, at der er blevet bukket en pind i stikket...

/Henning, Sydfyn.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-11-02 16:34

> Prøv at rykke, bukke, trække, trykke i kablet til skærmen.
> Det kan også være, at der er blevet bukket en pind i stikket...

Hvis det heller ikke hjælper, kunne det tyde på en kold lodning på
billedrørskortet inde i computeren. Den fejl har jeg selv været ude for
engang.

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk
http://hjem.get2net.dk/egin