Fordelerboks
Fra : Rasser

Dato : 25-11-02 08:18

Hej. Er der nogen af jer der ved om man kan købe en fordelerboks
til Usb f.eks 4 ind og 1 ud ? og måske et forslag til hvor den kan købes.

Mvh Jens

Fra : Madsen

Dato : 25-11-02 08:45

On Mon, 25 Nov 2002 08:18:05 +0100, "Rasser" <jens.rasmussen@risoe.dk>
wrote:

>Hej. Er der nogen af jer der ved om man kan købe en fordelerboks
>til Usb f.eks 4 ind og 1 ud ? og måske et forslag til hvor den kan købes.

Er det ikke bare en USB hub du mener ?
I så fald kan den købes i stort set enhver
computerbutik

mvh Madsen

Fra : Rasser

Dato : 25-11-02 09:01

"Madsen" <madsen@nomail.dk> wrote in message

> Er det ikke bare en USB hub du mener ?
> I så fald kan den købes i stort set enhver
> computerbutik
>
> mvh Madsen

Hej igen. Jo det lyder rigtigt.

Mvh Jens

Fra : Madsen

Dato : 25-11-02 09:13

On Mon, 25 Nov 2002 09:01:08 +0100, "Rasser" <jens.rasmussen@risoe.dk>
wrote:

>Hej igen. Jo det lyder rigtigt.

Du kan jo evt kigge på
www.edbpriser.dk
Klik på Netværk > Net-USB > Søg
Så kommer der adskillige USB hubs frem.

mvh Madsen

Fra : lk

Dato : 25-11-02 15:37

Jeg vil forslå Aldi i denne uge.
Tilbud på 4-ports USB 2.0 hub kr 199,-.

Fra : Madsen

Dato : 26-11-02 06:59

On Mon, 25 Nov 2002 15:36:34 +0100, "lk" <l@kristensen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg vil forslå Aldi i denne uge.
>Tilbud på 4-ports USB 2.0 hub kr 199,-.

Nok det sidste sted i verden jeg ville købe EDB udstyr.
Den ene gang jeg gjorde det, var deres netværkskit til
199,- og hvad jeg fik ud af det var 5 m crossover kabel,
for ingen af netkortene duede til andet end dørstoppere.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 26-11-02 14:46

Madsen wrote:

> [...]
> 199,- og hvad jeg fik ud af det var 5 m crossover kabel,
> for ingen af netkortene duede til andet end dørstoppere.

Så går man tilbage og reklamerer over at man har købt noget defekt udstyr.

Fra : Madsen

Dato : 26-11-02 17:51

On Tue, 26 Nov 2002 14:46:26 +0100, "Jens C. Hansen [Odense]"
<greylion@gmx.net> wrote:

>Så går man tilbage og reklamerer over at man har købt noget defekt udstyr.

Ja, det er jo logik for perlehøns. Det var mere besværet med at
skulle finde fejlen i et netværk med 5 maskiner.